Geen e-mail als er iemand lid wil worden van een groep
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Geen e-mail als er iemand lid wil worden van een groep
Iedere keer als iemand lidmaatschap aanvraagd bij een groep krijg ik een e-mail. Ik accepteer elke dag de nieuwe leden, dus is er een manier zodat ik die mail niet meer krijg?
-
Dat bedoel ik niet
Dat is als je je registreerd bij het forum...
Ik bedoel dat als je naar Groepen gaat en dan lid wil worden van een groep, dat de groepsmoderator dan een mailtje krijgt dat iemand lid van zijn groep wil worden. Die mail wil ik niet meer krijgen...
// Paulus was me voor, ik ga even kijken in modcp

Ik bedoel dat als je naar Groepen gaat en dan lid wil worden van een groep, dat de groepsmoderator dan een mailtje krijgt dat iemand lid van zijn groep wil worden. Die mail wil ik niet meer krijgen...
// Paulus was me voor, ik ga even kijken in modcp

-
Ik heb nu commentaar gezet voor
Code: Selecteer alles
$emailer = new emailer($board_config['smtp_delivery']);
$emailer->from($board_config['board_email']);
$emailer->replyto($board_config['board_email']);
$emailer->use_template('group_request', $moderator['user_lang']);
$emailer->email_address($moderator['user_email']);
$emailer->set_subject($lang['Group_request']);
$emailer->assign_vars(array(
'SITENAME' => $board_config['sitename'],
'GROUP_MODERATOR' => $moderator['username'],
'EMAIL_SIG' => (!empty($board_config['board_email_sig'])) ? str_replace('<br />', "\n", "-- \n" . $board_config['board_email_sig']) : '',
'U_GROUPCP' => $server_url . '?' . POST_GROUPS_URL . "=$group_id&validate=true")
);
$emailer->send();
$emailer->reset();
dat deel, moet je tussen /* en */ zetten dus zo:
/*
$emailer = new emailer($board_config['smtp_delivery']);
$emailer->from($board_config['board_email']);
$emailer->replyto($board_config['board_email']);
$emailer->use_template('group_request', $moderator['user_lang']);
$emailer->email_address($moderator['user_email']);
$emailer->set_subject($lang['Group_request']);
$emailer->assign_vars(array(
'SITENAME' => $board_config['sitename'],
'GROUP_MODERATOR' => $moderator['username'],
'EMAIL_SIG' => (!empty($board_config['board_email_sig'])) ? str_replace('<br />', "\n", "-- \n" . $board_config['board_email_sig']) : '',
'U_GROUPCP' => $server_url . '?' . POST_GROUPS_URL . "=$group_id&validate=true")
);
$emailer->send();
$emailer->reset();*/
ik weet dat deze post al een tijdje geleden is, maar ik heb hetzelfde probleem maar vind nergens dat stukje code in modcp.php?! zeker dat het daarin te vinden is? ik gebruik gewoon de nieuwste versie van phpbb..lunagang schreef:Ik heb nu commentaar gezet voor
$emailer = new emailer($board_config['smtp_delivery']); $emailer->from($board_config['board_email']); $emailer->replyto($board_config['board_email']); $emailer->use_template('group_request', $moderator['user_lang']); $emailer->email_address($moderator['user_email']); $emailer->set_subject($lang['Group_request']); $emailer->assign_vars(array( 'SITENAME' => $board_config['sitename'], 'GROUP_MODERATOR' => $moderator['username'], 'EMAIL_SIG' => (!empty($board_config['board_email_sig'])) ? str_replace('<br />', "\n", "-- \n" . $board_config['board_email_sig']) : '', 'U_GROUPCP' => $server_url . '?' . POST_GROUPS_URL . "=$group_id&validate=true") ); $emailer->send(); $emailer->reset();