Gebruikersgroepen

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
wijnands

Gebruikersgroepen

Bericht door wijnands » 21 sep 2005, 17:51

Beste mensen,

Ten eerste: Mijn oprechte excuses als dit topic in de verkeerde sectie staat, maar deze leek me het best geschikt.
Ten tweede: Ik heb zojuist een phpBB forum geinstalleerd, en ik heb er 3 mods op geinstalleerd: Yellow Card Mod, Image Resize Mod en Double post Merge.
Nou heb ik onderaan op m'n forum in het orange Administrator staat, en in het groen Moderator (waarbij de rechten ook over worden genomen).
Ik heb ook gebruikersgroepen aangemaakt: Server Admins, Forum Moderators, en nog een paar.
Nou zou ik graag die orange Aministrators vervangen door de Server Admins groep, en ook de groene Moderators met de Forum Moderators groep.
De overige groepen zou ik ook graag onderaan erbij hebben staan in een aparta kleur. Heeft er iemand enig idee hoe ik dit kan bereiken?
Alvast bedank voor jullie hulp,

Wijnands

Bee

Bericht door Bee » 21 sep 2005, 18:31

... Maar ik modereer (nog) niet.

Michiel23

Bericht door Michiel23 » 21 sep 2005, 18:35

Ik hoop dat je goed frans kan. :)

wijnands

Bericht door wijnands » 22 sep 2005, 18:08

bee, hartstikke bedankt.
Alleen nog een klein ding: Kan ik op de een of andere manier de twee standaard rangen 'Administrator' en 'Moderator' vervangen door eigen: 'Server Admins' en 'Forum Moderator' en nog een paar andere rangen dezelfde rechten geven als de Forum Moderators?

Alvast bedankt!

Bee

Bericht door Bee » 22 sep 2005, 18:39

Het eerste kan je doen door het taalbestand aan te passen. Het tweede kan je doen door ze ook moderator te maken. Kleur overschrijft niveaukleur.
... Maar ik modereer (nog) niet.

wijnands

Bericht door wijnands » 22 sep 2005, 19:33

Bee, ik heb het taalbestand aangepast, alleen staan er nu nog:
[ ] [ ] [overige kleuren]
Hoe krijg ik die haken weg waar administrator en moderator in stond?
En is het eventueel ook mogelijk om de naam van iemand met een speciale rang gekleurd te maken?

In ieder geval alvast hartelijk bedankt! :thumb:

Gesloten