Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
kitten fairy
Bericht
door kitten fairy » 02 feb 2003, 14:26
Hoi!
Dankzij een link in een ander bericht kwam ik een birthday mod tegen bij phpbbhacks. Ik dat ding vertaald (was in't steenkolen Engels maar mijn forum is NL) en geinstalleerd....kan ik niet meer op mijn admin paneel komen. Ik had ook al een andere mod er op gezet en die werkte dus wel. Wat kan het probleem zijn? Is er ergens nog een andere birthday mod? Ik heb het al op een andere NL forum gezien en daar werkt het dus wel. Maar ik kan de admin van dat forum niet bereiken. Kan iemand mij helpen?
Chantal
p.s. Wel een geweldig idee zeg, die mods! Zo maak je nog eens een persoonlijk forum

-
kitten fairy
Bericht
door kitten fairy » 03 feb 2003, 08:18
Inmiddels weet ik wel wat de oorspronkelijke fout was; ik had niet alles geinstalleerd. Maar dat heb ik nu wel....en nog is het niet goed! Ik krijg bij het opvragen van m'n profiel een parse error en diezelfde error verschijnt ook als iemand zich wil registreren. Zou iemand mij heel misschien de goede files willen mailen? Ik gebruik versie 2.0.4 en mijn board is in het Nederlands, maar een Engelstalige birthday mod zou ook prima zijn. Ik gebruik subRed als template. Ik kom er echt niet uit...
Chantal
p.s. Ik denk dat ik zolang alles maar weer even verwijder zodat het forum in ieder geval weer normaal werkt...
-
Blizt
Bericht
door Blizt » 05 feb 2003, 09:22
Zit je op Lycos? Want die heb vaak errors...