site_logo wil niet werken.

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
roppie
Contacteer:

site_logo wil niet werken.

Bericht door roppie » 30 aug 2005, 19:40

Een week of twee geleden heb ik mijn forum verhuisd naar een nieuwe host, en sindsdien wil het welkomstlogo linksboven niet meer werken.

In de database staat de juiste url voor het plaatje bij site_logo, en ook in overall_header.tpl verwees de code naar {SITE_LOGO}. Nu heb ik dit {SITE_LOGO} in alle templates veranderd naar de URL van het plaatje, maar is er niet een andere manier om dit op te lossen?

Heel vreemd is ook dat in het Admin-paneel alle regels een zwarte achtergrond hebben bij de configuratie (zoals site_desc en site_name) behalve site_logo. Er staat ook geen omschrijving links op de regel.

Ditzelfde probleem heb ik ook met het instellen van het geslacht. Daarvoor staan alleen drie vinkjes, maar geen omschrijving.

Alvast bedankt voor hulp!

ik ben gek

Bericht door ik ben gek » 30 aug 2005, 19:48

oh oh oh
die site_logo staat op de plek waar het plaatje komt. als je dat weghaalt heb je geen logo... in overall_header.tpl staat ook dit: templates/joutemplatenaam/images/board_header.gif
dfaat moet je het url veranderen :P

roppie
Contacteer:

Bericht door roppie » 30 aug 2005, 19:56

Dat stond bij mij nergens... Het logo werkt nu dus wel, alleen is in het adminpaneel waar het normaal aangepast wordt nog steeds de regel wit, er zit iets fout in de programmering.

ik ben gek

Bericht door ik ben gek » 31 aug 2005, 15:42

ik snap je niet helemaal nu... een screen?

Gesloten