Hoe verplaats ik een bericht.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Hoe verplaats ik een bericht.
een gebruiker heeft een bericht in de verkeerde catogorie gezet. hoe verplaats ik dat bericht naar de juiste catogorie?????
Help !!
Je kunt als een bericht in een verkeerd topic is geplaatst deze wel eerst opknippen, en dan het bericht vervolgens verplaatsen naar de juiste categorie.
Zelf heb ik ook de Merge topic Mod geinstalleerd. Dat is echt een uitkomst. Dan kun je twee onderwerpen samenvoegen. Zoals dat bericht dat je eerst hebt losgeknipt.. Dat plak je dan bij een andere discussie erbij. Ook handig als (nieuwe) forumgebruikers een nieuw bericht plaatsen ipv een reactie... (verkeerde knop geselecteerd)
Zelf heb ik ook de Merge topic Mod geinstalleerd. Dat is echt een uitkomst. Dan kun je twee onderwerpen samenvoegen. Zoals dat bericht dat je eerst hebt losgeknipt.. Dat plak je dan bij een andere discussie erbij. Ook handig als (nieuwe) forumgebruikers een nieuw bericht plaatsen ipv een reactie... (verkeerde knop geselecteerd)
hoe gebruik je een mod?
ik ben nog maar een beginneling hier.
en snap er nog niets van wat ik met een mod moet beginnen of hoe ik een mod moet instaleren.
zo krijg ik ook nog steends geen avatars in mijn gallerij om te gebruiken en mijn logo rechts boven aan krijg ik nog steeds niet zichtbaar.
maar we blijven zoeken en wie weet lukt het me nog wel een keer.
en snap er nog niets van wat ik met een mod moet beginnen of hoe ik een mod moet instaleren.
zo krijg ik ook nog steends geen avatars in mijn gallerij om te gebruiken en mijn logo rechts boven aan krijg ik nog steeds niet zichtbaar.
maar we blijven zoeken en wie weet lukt het me nog wel een keer.
Help !!
Een logo ipv het PhpBB logo bedoel je?? dat staat in de tutorials heel duidelijk beschreven hoe je dat kunt doen. Dat is niet zo ingewikkeld.
Ook staat daar uitgelegd hoe je een MOD moet installeren. Niet schrikken de eerste keer. Het zijn lappen tekst, maar het meeste is alleen knip en plak werk van juist de lappen tekst.. Dus allemaal niet zo moeilijk.
In de MOD staat ook welk niveau het is, hoeveel bestanden je moet aanpassen etc. Dus oefen eens met een MOD van makkelijk niveau met 2/3 bestanden en een richttijd van 5 minuten. Doe je wsl langer over, maar dat is geen ramp.
Wel overal een backup van maken altijd!!!
p.s.
Heb net eerst eens even op je website gekeken. Dat plaatje (links dus.. niet rechts
) heeft de volgende bron:
http://www.debrandsjes.nl/phpBB2/images ... ograaf.GIF
Maar wsl staat dat plaatje er dus niet.. in die folder althans..
Ook staat daar uitgelegd hoe je een MOD moet installeren. Niet schrikken de eerste keer. Het zijn lappen tekst, maar het meeste is alleen knip en plak werk van juist de lappen tekst.. Dus allemaal niet zo moeilijk.
In de MOD staat ook welk niveau het is, hoeveel bestanden je moet aanpassen etc. Dus oefen eens met een MOD van makkelijk niveau met 2/3 bestanden en een richttijd van 5 minuten. Doe je wsl langer over, maar dat is geen ramp.
Wel overal een backup van maken altijd!!!
p.s.
Heb net eerst eens even op je website gekeken. Dat plaatje (links dus.. niet rechts
http://www.debrandsjes.nl/phpBB2/images ... ograaf.GIF
Maar wsl staat dat plaatje er dus niet.. in die folder althans..