Na quote wordt pagina te breed.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Na quote wordt pagina te breed.
Hoi allemaal,
Wanneer iemand quote wordt door die quote de pagina te breed.
Kan ik ergens de breedte van het witte quote veld aanpassen ? Of dit op een andere manier ondervangen ?
Lotte.
Wanneer iemand quote wordt door die quote de pagina te breed.
Kan ik ergens de breedte van het witte quote veld aanpassen ? Of dit op een andere manier ondervangen ?
Lotte.
Enige quote gedeelte in de css is:
In mij overall_header.tpl kan ik helemaal niks vinden over quote.
Lotte
Hier word niet gesproken over de breedte./* Quote & Code blocks */
.code {
font-family: Courier, 'Courier New', sans-serif; font-size: 11px; color: #006600;
background-color: #FAFAFA; border: #D1D7DC; border-style: solid;
border-left-width: 1px; border-top-width: 1px; border-right-width: 1px; border-bottom-width: 1px
}
.quote {
font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 11px; color: #444444; line-height: 125%;
background-color: #FAFAFA; border: #D1D7DC; border-style: solid;
border-left-width: 1px; border-top-width: 1px; border-right-width: 1px; border-bottom-width: 1px
}
In mij overall_header.tpl kan ik helemaal niks vinden over quote.
Lotte
Hij ziet eruit als een gewone subSilver bbcode.tpl en als ik deze post ( http://www.zwangerschapspagina.nl/post-5538.html#5538 ) bekijk, zie ik ook het probleem wat je beschrijft niet.
Je kan van de quote tabel de breedte verlagen, van 90% naar bijvoorbeeld 75%, probeer maar eens
Je kan van de quote tabel de breedte verlagen, van 90% naar bijvoorbeeld 75%, probeer maar eens
... Maar ik modereer (nog) niet.
Dat kan ook komen doordat deze quote niet helemaal "vol" staat. Door de auteur van dat bericht is gewerkt met enters tussen elke regel. Misschien dat hij wel verder rekt zodra je een lang verhaal in een quote zet?bee schreef:Hij ziet eruit als een gewone subSilver bbcode.tpl en als ik deze post ( http://www.zwangerschapspagina.nl/post-5538.html#5538 ) bekijk, zie ik ook het probleem wat je beschrijft niet.