overzetten forum onvolledig (verwijst naar oude host)

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
pirke

overzetten forum onvolledig (verwijst naar oude host)

Bericht door pirke » 16 aug 2005, 18:17

hallo, zopas heb ik ons club forum verplaatst naar funpics (omwille van de 'reclameloosheid')

maar nu gebeurd het dat hij soms opnieuw verwijst naar het lycos.nl forum. Dit is onderandere geval wanneer ik naar het administreer paneel wil, dan verwijst hij naar de pagina op de lycos host. Ook wanneer de gebruikers uitloggen en na het inloggen gaat hij naar de oude lycos pagina.

iemand die weet hoe dit komt en hoe het te verhelpen

de twee site zijn:
http://members.lycos.nl/kurtmerveillie/VKLforum
http://pirke.pi.funpic.org/VKLforum/

alvast bedankt

Bee

Bericht door Bee » 16 aug 2005, 18:45

Scriptpad en domein aanpassen.

Ik wil je overigens waarschuwen, het is niet toegestaan een forum/site alleen in het Nederlands te hebben op funpic (zie algemene voorwaarden hosting), en ze kunnen je er dan ook vanaf schoppen (zijn verhalen over bekend).
... Maar ik modereer (nog) niet.

pirke

Bericht door pirke » 16 aug 2005, 20:15

ok bedankt....

en ook bedankt voor de extra info.. wil dit dan zeggen dat er niks in het nederlands mag staan? Of moet er enkel een deel in het engels staan en de rest mag je dan kiezen of...?

grtz

lifeguard
Contacteer:

Bericht door lifeguard » 16 aug 2005, 20:36

ikzelf heb denk ik een half jaar een nederlands forum er op gehad zonder problemen :thumb:

maar t werd zo traag als de pest vandaar dat ik hem heb overgezet na mijn .nl account

pirke

Bericht door pirke » 16 aug 2005, 20:53

we zullen zien, ik was toch van plan nog een forum aan te maken, over muziek en die ging toch in het engels zijn dus...

Gesloten