fout bij installatie
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

fout bij installatie
Beste mensen
Nu ik mijn forum wil installeren ga ik naar de plek waar de installatie staat en tik dus mijn gegevens in en die van mijn database..
Maar elke keer als ik op installeren klik krijg ik blanco pagina met de foutmeldingen:
Warning: message_die(./../language/lang_english/lang_main.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/fiyonnl/public_html/Forums/includes/functions.php on line 690
Warning: message_die(./../language/lang_english/lang_main.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/fiyonnl/public_html/Forums/includes/functions.php on line 690
Warning: message_die(): Failed opening './../language/lang_english/lang_main.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/fiyonnl/public_html/Forums/includes/functions.php on line 690
phpBB : Fatale fout
Could not connect to the database
Ik heb geen enkel idee wat ik nu moet doen... kan iemand me aub helpen?
Ik heb geen verstand van database instellen, maar ik heb de stappen van mijn hosting gevolgd, waar MySQl al opstaat misschien ligt daar wel het probleem..
Bij voorbaat dank!
Daan
Nu ik mijn forum wil installeren ga ik naar de plek waar de installatie staat en tik dus mijn gegevens in en die van mijn database..
Maar elke keer als ik op installeren klik krijg ik blanco pagina met de foutmeldingen:
Warning: message_die(): Failed opening './../language/lang_english/lang_main.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/fiyonnl/public_html/Forums/includes/functions.php on line 690
phpBB : Fatale fout
Could not connect to the database
Ik heb geen enkel idee wat ik nu moet doen... kan iemand me aub helpen?
Ik heb geen verstand van database instellen, maar ik heb de stappen van mijn hosting gevolgd, waar MySQl al opstaat misschien ligt daar wel het probleem..
Bij voorbaat dank!
Daan
Ik heb alleen deze gegevens... wat moet ik dan bij:
dankje wel voor je hulp!
Connection Strings
Perl $dbh = DBI->connect("DBI:mysql:fiyonnl_affiliate:localhost","fiyonnl_rogier","<PASSWORD HERE>");
PHP $dbh=mysql_connect ("localhost", "fiyonnl_rogier", "<PASSWORD HERE>") or die ('I cannot connect to the database because: ' . mysql_error());
mysql_select_db ("fiyonnl_affiliate");
- Database Server Hostnaam / DSN:
Jouw Database Naam:
Database Gebruikersnaam:
dankje wel voor je hulp!
Connection Strings
Perl $dbh = DBI->connect("DBI:mysql:fiyonnl_affiliate:localhost","fiyonnl_rogier","<PASSWORD HERE>");
PHP $dbh=mysql_connect ("localhost", "fiyonnl_rogier", "<PASSWORD HERE>") or die ('I cannot connect to the database because: ' . mysql_error());
mysql_select_db ("fiyonnl_affiliate");
super bedankt!!!
het is gelukt!
Alleen nu kreeg ik deze meldingen
ben niet echt goed hier in haha
weet iemand wat ik nu moet doen?? ALvast super bedankt! toppie
Er is een fout opgetreden tijdens de installatie
Er is een fout opgetreden tijdens het updaten van de database
Could not insert board_startdate
Could not insert default_lang
Could not update admin info
Could not update user_regdate ::
Alleen nu kreeg ik deze meldingen
weet iemand wat ik nu moet doen?? ALvast super bedankt! toppie
Er is een fout opgetreden tijdens de installatie
Er is een fout opgetreden tijdens het updaten van de database
Could not insert board_startdate
Could not update admin info
Could not update user_regdate ::
Jij ook al? Ik heb die fout nog nooit gezien, en nu komt hij in een week twee keer voorbij
Het is dus duidelijk, dat hier nog geen goed antwoord op is. Ik zal eens rondkijken voor phpBB.com voor je.
- Update -
Ik denk dat ik een zinnig topic hierover heb gevonden: http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.ph ... efaultlang
Probeer dat eens, en vertel ons hoe het werkt.
- Update -
Ik denk dat ik een zinnig topic hierover heb gevonden: http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.ph ... efaultlang
Probeer dat eens, en vertel ons hoe het werkt.
... Maar ik modereer (nog) niet.
yes!
Je beheerders gebruikersnaam is aangemaakt, nu is je basis installatie compleet. Je komt nu in een scherm waarmee je je nieuwe installatie kunt inrichten. Zorg ervoor dat je de algemene configuratie details controleert en de vereiste vranderingen aanbrengt. Bedankt dat je voor phpBB2 hebt gekozen.
Super bedankt..het is gelukt..
voor de andere met hetzelfde probleem...
super bedankt voor al je hulp bee
Je beheerders gebruikersnaam is aangemaakt, nu is je basis installatie compleet. Je komt nu in een scherm waarmee je je nieuwe installatie kunt inrichten. Zorg ervoor dat je de algemene configuratie details controleert en de vereiste vranderingen aanbrengt. Bedankt dat je voor phpBB2 hebt gekozen.
Super bedankt..het is gelukt..
voor de andere met hetzelfde probleem...
Ik heb alleen dat gerpobeerd en daarna deed hij het meteen! dus daar moet je probleem ligggen hoop ik..Try reuploading files in directory install/schemas/
super bedankt voor al je hulp bee