VOORBEELD
Wanneer ik ingelogt ben werkt het gewoon goed.
Hoelang dit al speelt weet ik niet ik kwam er net bij toeval achter.
EENS met het plaatsen van deze berichten was het goed.......... denk\dacht ik

Maar kunnen gasten dan helemaal geen HTML meer zien? Dit is voor mij de eerste keer dat ik dit probleem zie...bee schreef:Volgens mij valt dat onder dezelfde regel als dat gasten geen HTML mogen posten. HTML kan al snel vreemde situaties opleveren, bijvoorbeeld met de IMG tag (kan gevaarlijk zijn), de script tag, de object tag, de iframe tag, etcetera. Om te voorkomen dat die voor gasten gebruikt worden moet je het daarvoor uitschakelen zijn.
Inderdaad. Zelf gebruik ik ook alleen maar BBCode.bee schreef:Je kan het wel aanpassen, dat is het probleem niet, maar ik zeg zelf: schakel volledig over op BBCode, dat is vaak veiliger, en voor iedereen zichtbaar.
Prophecy schreef:Ik weet het ook!maico schreef:@Prophecy je moet op ons forum lid zijn om te posten hoe verander ik dat terug?
Administratie Paneel > Forum Beheer > Permissies 8)
viewtopic.php
FIND - Line 1052
2.0.13 Code:
if ( !$board_config['allow_html'] )
{
if ( $user_sig != '' && $userdata['user_allowhtml'] )
REPLACE WITH
2.0.14 Code:
if ( !$board_config['allow_html'] || !$userdata['user_allowhtml'])
{
if ( $user_sig != '' )
FIND - Line 1122
2.0.13 Code:
$user_sig = str_replace('\"', '"', substr(preg_replace('#(\>(((?>([^><]+|(?R)))*)\<))#se', "preg_replace(\$orig_word, \$replacement_word, '\\0')", '>' . $user_sig . '<'), 1, -1));
}
$message = str_replace('\"', '"', substr(preg_replace('#(\>(((?>([^><]+|(?R)))*)\<))#se', "preg_replace(\$orig_word, \$replacement_word, '\\0')", '>' . $message . '<'), 1, -1));
REPLACE WITH
2.0.14 Code:
$user_sig = str_replace('\"', '"', substr(@preg_replace('#(\>(((?>([^><]+|(?R)))*)\<))#se', "@preg_replace(\$orig_word, \$replacement_word, '\\0')", '>' . $user_sig . '<'), 1, -1));
}
$message = str_replace('\"', '"', substr(@preg_replace('#(\>(((?>([^><]+|(?R)))*)\<))#se', "@preg_replace(\$orig_word, \$replacement_word, '\\0')", '>' . $message . '<'), 1, -1));
Code: Selecteer alles
2.0.13 Code:
if ( !$board_config['allow_html'] )
{
if ( $user_sig != '' && $userdata['user_allowhtml'] )
REPLACE WITH
2.0.14 Code:
if ( !$board_config['allow_html'] || !$userdata['user_allowhtml'])
{
if ( $user_sig != '' )Durf ik zo niet te zeggen... Ik weet niet precies waarom die verandering is gedaan. Moet iemand anders maar ff vertellen die er wél wat van af weet, Paulus of Bee, of iemand anders...maico schreef:opgelost denk ik als het geen kwaad kan voor iets anders!??
Ik heb deze verandring ongedaan gemaakt:Code: Selecteer alles
code