Laatste vraag waar herken je een database file aan?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
Laatste vraag waar herken je een database file aan?
Ik ben er bijna geloof ik, ik moet alleen nog de database file overzetten met myphpadmin, maar nu ben ik aan het zoeken gegaan naar de eigenlijke db file en nu werd er wel in het voorbeeld gezegt dat die phpbb_primairi zou meten heten, maar die kan ik bij mij dus niet vinden.
Weet iemand welke extensie of zo hiervoor gebruikt word of waar aan ik deze file zou kunnen herkennen?
Weet iemand welke extensie of zo hiervoor gebruikt word of waar aan ik deze file zou kunnen herkennen?
-
nee ik had een forum, die moet ik over zetten naar een andere server, maar nu moet ik dus bij "Draai SQL query/queries op database dm3: " in myphpadmin een file opgeven van de eigenlijke datbase. Maar ik kan die file in de hele wirwar van files niet vinden en ik weet ook niet waar ik naar moet zoeken.
-
nee niet echt, mijn server werd eerst beheerd door iemand anders, maar door verschillen in meningen is dat nu niet meer het geval en heeft hij mij laten barsten met mijn forum. Maar er hadden heel erg veel mensen plezier aan mijn forum dus ben ik nu zelf aan het klieren om hem weer draaiende te krijgen omdat ik niemand in mijn omgeving heb die er verstand van heeft.
De database is ook nog in aparte bestanden opgeslagen, die je wel kan zien. Die zijn te vinden op de plek waar mysql is geinstalleerd, en dan in de map /data/
Daaronder vind je voor elke database 1 map. In de map staan voor elke tabel in die database 3 bestanden. Als je de volledige server wil backuppen, is dat daar mogelijk.
En ja hoor, dat was bericht 5000.
Daaronder vind je voor elke database 1 map. In de map staan voor elke tabel in die database 3 bestanden. Als je de volledige server wil backuppen, is dat daar mogelijk.
... Maar ik modereer (nog) niet.
-
dat heb ik gedaan ,maar hij is nog niet actief .bee schreef:De database is ook nog in aparte bestanden opgeslagen, die je wel kan zien. Die zijn te vinden op de plek waar mysql is geinstalleerd, en dan in de map /data/
moet ik nu iedere tabel afzonderlijk via query activeren ?
kweet het ik ben lastig maar snap er echt niks van

maar ben blij dat jullie zoveel tips geven, eens zal ik het winnen

-
- Contacteer:
-
ook dit heb ik geprobeerd maar het bestand phpbb_db_ staat niet op de cdrom , terwijl we de heel inhoud van de oude linux server daar hebben opgezet .stormyweather schreef:Om terug te komen op de vraag waarmee je deze topic opent:
Zoek eens naar bestanden op deze computer met de volgende opdracht:
phpbb_db_ Dit zijn je standaard backup files, je kunt ze vervolgens gewoon even openen en op de eerste regel zie je dan de datum waarop deze gemaakt is.
wel kwam ik de tabellen tegen met de inhoud van db 3 waarin ik alle opties als mijn fotoalbum e.d tegen kwam , maar die staat daar leuk niks te doen .
ppfff word dol van dat ding

-
-