Sinds vandaag (vanmiddag?) is het bekijken van topics op mijn forum bijna onmogelijk geworden, zo langzaam gaat het. Ik heb vandaag echter niets aan het forum gedaan, dus ik snap niet wat de reden kan zijn.
Adres: http://forum.dehamster.nl/
Via phpmyadmin kan ik zonder problemen de database bekijken. Verder kan ik via het ftp-programma ook gewoon de forumbestanden bekijken (en die lijken me voor zover ik kan zien gewoon goed, dus niets gehacked volgens mij). De index, het reageren etc. gaat allemaal erg snel, maar de topics zelf bekijken gaat zo langzaam (het duurt wel 5 of meer minuten voor 1 topic), hierbij maakt het niet uit of het topic veel plaatjes/berichten heeft.
Wie kan mij helpen? Hoe kom ik er bijv. achter of dit aan de forumsoftware ligt (maar dan snap ik niet waarom het nu plotseling gebeurd), of aan de server(maar de rest van de forum/site doet het prima)?
Ik heb al gezocht op dit forum en het forum van phpbb.com, maar heb tot nu toe geen duidelijke oplossing kunnen vinden.
Alvast bedankt!
Topics bekijken gaat erg langzaam
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
Ik ben net even wezen kijken, en vindt de traagheid reuze meevallen. Ik heb stukken trager gezien elders... Of is het al opgelost?
[ Reptielenforum | Slangenforum ]
- Diablo Gamer
- Contacteer: