unzippen

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
hilfiger

unzippen

Bericht door hilfiger » 31 jul 2005, 10:34

Hallo allemaal ben er eindelijk aan begonnen zou graag een forum hebben maar kan al niet meer verder ze zeggen in de instalatie na dat ik de unzip bestanden gedouwnload heb dat ik ze moet uit pakken naar de map board maar nu is mijn vraag moet ik gewoon die map die ik gedouwnload heb er in zetten of moet ik die bestanden die in die mappen zitten erin zetten maar dan zit ik met het probleem dat hij gaat zeggen dat er b.v. al de index pagina in staat dus kan nooit 2 maal dezelfde naam in die map zetten hopelijk ben ik duidelijk genoeg en kunnen jullie me helpen bedankt alvast :oops:

Bee

Bericht door Bee » 31 jul 2005, 10:52

Ik heb in ieder geval een tip voor je: Gebruik de volgende keer punten, komma's en hoofdletters, een zin van vier regels lang is best moeilijk te volgen.

Als je met bijvoorbeeld winzip Unzip here doet, dan staat alles al netjes in mapjes zoals het hoort. Daarna kan je verder gaan met uploaden.
... Maar ik modereer (nog) niet.

Jokolo

Installatieprobleem!

Bericht door Jokolo » 02 aug 2005, 21:31

Ik heb de handleiding echt helemaal precies gevolgd maar ik kom tot 'Zo, nu kan de eigenlijke installatie van het forum beginnen. (...)' want dat lukt dus niet. In plaats van het installatiescherm krijg ik de volgende foutmeldingen:

Warning: main(): open_basedir restriction in effect. File(./../extension.inc) is not within the allowed path(s): (.) in /mnt/storage-emc1/j/jo/jokolo.nl/html/forum/phpBB2/install/install.php on line 314

Warning: main(./../extension.inc): failed to open stream: Operation not permitted in /mnt/storage-emc1/j/jo/jokolo.nl/html/forum/phpBB2/install/install.php on line 314

Warning: main(): Failed opening './../extension.inc' for inclusion (include_path='.:/usr/apache/lib/php') in /mnt/storage-emc1/j/jo/jokolo.nl/html/forum/phpBB2/install/install.php on line 314

Warning: main(): open_basedir restriction in effect. File(./../includes/constants.) is not within the allowed path(s): (.) in /mnt/storage-emc1/j/jo/jokolo.nl/html/forum/phpBB2/install/install.php on line 322

Warning: main(./../includes/constants.): failed to open stream: Operation not permitted in /mnt/storage-emc1/j/jo/jokolo.nl/html/forum/phpBB2/install/install.php on line 322

Warning: main(): Failed opening './../includes/constants.' for inclusion (include_path='.:/usr/apache/lib/php') in /mnt/storage-emc1/j/jo/jokolo.nl/html/forum/phpBB2/install/install.php on line 322

Warning: main(): open_basedir restriction in effect. File(./../includes/functions.) is not within the allowed path(s): (.) in /mnt/storage-emc1/j/jo/jokolo.nl/html/forum/phpBB2/install/install.php on line 323

Warning: main(./../includes/functions.): failed to open stream: Operation not permitted in /mnt/storage-emc1/j/jo/jokolo.nl/html/forum/phpBB2/install/install.php on line 323

Warning: main(): Failed opening './../includes/functions.' for inclusion (include_path='.:/usr/apache/lib/php') in /mnt/storage-emc1/j/jo/jokolo.nl/html/forum/phpBB2/install/install.php on line 323

Warning: main(): open_basedir restriction in effect. File(./../includes/sessions.) is not within the allowed path(s): (.) in /mnt/storage-emc1/j/jo/jokolo.nl/html/forum/phpBB2/install/install.php on line 324

Warning: main(./../includes/sessions.): failed to open stream: Operation not permitted in /mnt/storage-emc1/j/jo/jokolo.nl/html/forum/phpBB2/install/install.php on line 324

Warning: main(): Failed opening './../includes/sessions.' for inclusion (include_path='.:/usr/apache/lib/php') in /mnt/storage-emc1/j/jo/jokolo.nl/html/forum/phpBB2/install/install.php on line 324

Kan iemand mij helpen?
Dank!

Bee

Bericht door Bee » 02 aug 2005, 21:34

Het zal nooit gaan werken op je host, je provider heeft te strenge veiligheidsmaatregelen genomen.

Jokolo

Bericht door Jokolo » 02 aug 2005, 22:15

grrrr.... shoot!
:evil: :x :evil: :x

thx... ga ik op zoek naar een andere oplossing...
(suggesties zijn welkom)

Diablo Gamer
Contacteer:

Bericht door Diablo Gamer » 02 aug 2005, 22:44

een andere host nemen die wel PHP en MySQL ondersteunen

tiscali
alphamega
ICMC Hosting BV.

deze 3 gebruik ik en ze ondersteunen all 3 PHP van ICMC Hosting BV weet ik niet of die ook MySQL ondersteunt maar de ander 2 wel

hopelijk kan je hier wat mee

Jokolo

Bericht door Jokolo » 02 aug 2005, 22:47

Ehm...
alles behalve een nieuwe host is mogelijk. ben net verhuisd naar deze (active24)...

Diablo Gamer
Contacteer:

Bericht door Diablo Gamer » 02 aug 2005, 23:07

als je op een Linux Server ondersteunt jouw host wel MySQL en PHP

jouw Welke software zal er geïnstalleerd en ondersteund worden op mijn server?

Bee

Bericht door Bee » 03 aug 2005, 08:22

Daar gaat het niet om, zijn provider zal het best ondersteunen, maar die hebben de veiligheidsinstellingen flink opgeschroeft, waardoor phpBB niet zal werken.

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 03 aug 2005, 09:03

Is het een betaalde hosting?

Bee

Bericht door Bee » 03 aug 2005, 10:17

paulus schreef:Is het een betaalde hosting?
Volgens mij wel. Is van het type Ladot troep.

Gesloten