Het deleten van de mappen install en contrib
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Het deleten van de mappen install en contrib
Ik ben bijna klaar met het installeren van mijn forum.
Krijg ik dus de melding dat ik die mappen moet deleten.
Dat heb ik al gedaan en ik heb het halfe forum er over gelezen maar ik weet niet waar het aan ligt. Jullie lijken wel gek dat jullie deze berichtjes nog beantwoorden maar ik hoop dat jullie er nog een keer de tijd voor willen nemen.
Alvast bedankt,
General
Krijg ik dus de melding dat ik die mappen moet deleten.
Dat heb ik al gedaan en ik heb het halfe forum er over gelezen maar ik weet niet waar het aan ligt. Jullie lijken wel gek dat jullie deze berichtjes nog beantwoorden maar ik hoop dat jullie er nog een keer de tijd voor willen nemen.
Alvast bedankt,
General
reply
http://4stars.gamewarrior.net/forum/
maar ik denk dat jij niet begrijpt dat ik het over de mappen install en contrib heb. die kan je niet zien.
maar ik denk dat jij niet begrijpt dat ik het over de mappen install en contrib heb. die kan je niet zien.
Zover ik kon zien bestaan die mappen nog gewoon!
Verwijder ze met ftp. Lukt dat niet, moet je meestal eerst de bestanden in die mappen verwijderen, want sommige programma's willen geen mappen verwijderen waar nog wat in staat
Verwijder ze met ftp. Lukt dat niet, moet je meestal eerst de bestanden in die mappen verwijderen, want sommige programma's willen geen mappen verwijderen waar nog wat in staat
[ Reptielenforum | Slangenforum ]
reply
Bestaan ze echt nog, das raar.
Waarschijnlijk licht het dan aan mijn methode, kan je me mischien een tip geven van een goed ftp programma.
Als k dat heb word t een stuk makkelijker denk k, bij filemanager op mijn account heb ik de map's verwijderd, ook appart.
Dat werkt dus schijnbaar niet.
Bedankt,
General
Waarschijnlijk licht het dan aan mijn methode, kan je me mischien een tip geven van een goed ftp programma.
Als k dat heb word t een stuk makkelijker denk k, bij filemanager op mijn account heb ik de map's verwijderd, ook appart.
Dat werkt dus schijnbaar niet.
Bedankt,
General
reply
Je hebt gelijk, als ik phpbb installeer en hem daarna verwijder staat install er nog in. Ik denk dat de oplossing bij een ftp programma ligt. Ik deed het eerst via frontpage maar dat werkt niet.
Nu het programma nog, iemand tips?
Alvast bedankt,
General
Nu het programma nog, iemand tips?
Alvast bedankt,
General
Krijg foutmelding dat je geen passport hebt. Check je adres eens op schrijffouten?
[ Reptielenforum | Slangenforum ]