iemand beheerder of mod maken doet het niet :S:S

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
piccolo

iemand beheerder of mod maken doet het niet :S:S

Bericht door piccolo » 26 jun 2005, 16:21

ik heb phpbb 2.0.15 ofzo :D de laatste versie

maar als ik iemand mod of beeherder maakt komt het wel in zijn profiel te staan, alleen zie je geen kleur op de mainpage bij members online en hij kan ook niks aanpassen verwijderen etc :S

kan het niet aan een file liggen

ik had eerst een nieuwe template maar toen ik een nieuwe had , was het probleem er nog steeds

Bee

Bericht door Bee » 26 jun 2005, 18:12

Je moet niet alleen een rank instellen, je moet ook de permissies van die gebruiker veranderen via de gebruikers permissies ;)
... Maar ik modereer (nog) niet.

piccolo

Bericht door piccolo » 26 jun 2005, 19:01

bee schreef:Je moet niet alleen een rank instellen, je moet ook de permissies van die gebruiker veranderen via de gebruikers permissies ;)
dat snap ik dat doe ik ook

Bee

Bericht door Bee » 26 jun 2005, 19:34

Nee, je geeft nu alleen maar een rank mee aan de gebruiker in gebruikersbeheer, maar past de permissies op een andere plek niet aan.

piccolo

Bericht door piccolo » 27 jun 2005, 08:43

bee schreef:Nee, je geeft nu alleen maar een rank mee aan de gebruiker in gebruikersbeheer, maar past de permissies op een andere plek niet aan.
welke plek is dat"?

toch onder dissolow names ofzo dan moet je zijn naam typen, en dan kan je van alles instellen van die gebruiker en daar onder kan je kiezen bv moderator of site admin

Bee

Bericht door Bee » 27 jun 2005, 09:22

In het menu kies je Gebruikers beheer => Permissies

Je typt zijn naam in, en dan krijg je een lijstje met forums te zien. En daar kies je of hij ADMIN moet worden, of van welke forums hij IS MODERATOR moet worden.

piccolo

Bericht door piccolo » 27 jun 2005, 10:18

bee schreef:In het menu kies je Gebruikers beheer => Permissies

Je typt zijn naam in, en dan krijg je een lijstje met forums te zien. En daar kies je of hij ADMIN moet worden, of van welke forums hij IS MODERATOR moet worden.
ik heb phpbb eropnieuw opgegooid en nu werkt het !

bedankt

Gesloten