kijk even he hij staat al lang terug hoor , had nog een hele oude backup staan , want de nieuwe neem ik geen templates meer mee , dat had ik beter wel gedaan , nu alle problemen zijn nu zo goed als opgelost ...supperbas schreef:dat is vervelend voor je![]()
ma heb je die skin zelf gemaakt of niet? zo nee meschien dat je hem dan kan downloaden en terug zetten
update
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

hehe
jawel
nee , ik kreeg een template error ofzo , toen kreeg ik het en ben ik gaan freaken maar nu werktie weer dus geen probleem enkel dat EI ding werkt niet Evipaulus schreef:En als je het me de code changes doet, lukt het ook niet?

-
help me
Ik ben al een paar dagen bezig om ons gehackte forum weer aan de praat te krijgen en ondanks al jullie hulp lukt dat in eerste instantie helemaal niet het bleek namelijk dat mijn database wachtwoord was gehacked. Inmiddels is dat opgelost en is het forum weer ingeinstalleerd maar als ik de link aanklik krijg ik de volgende mededeling.
Please ensure both the install/ and contrib/ directories are deleted
zodra ik deze directories verwijder dan is mijn forum weer verdwenen en krijg ik weer een eror .
Ik kom wel in het administratiepaneel maar als ik forum management in wil dan geeft hij pagina niet gevonden.
ook heb ik gezien den die ...........hackers zichzelf verborgen moderators hebben gemaakt.
iemand enig idee hoe ik dit oplos
groetjes yvon
de link is http://www.pyro-reports.com/phpBB2
Please ensure both the install/ and contrib/ directories are deleted
zodra ik deze directories verwijder dan is mijn forum weer verdwenen en krijg ik weer een eror .
Ik kom wel in het administratiepaneel maar als ik forum management in wil dan geeft hij pagina niet gevonden.
ook heb ik gezien den die ...........hackers zichzelf verborgen moderators hebben gemaakt.
iemand enig idee hoe ik dit oplos
groetjes yvon
de link is http://www.pyro-reports.com/phpBB2
Kijk dan nog eens na of alle bestanden er nog zijn, forum management is de pagina admin/admin_forums.php, maar als de link er staat zou het bestand eigenlijk ook moeten bestaan...
Maar welke error krijg je dan?
//EDIT: Zet eerst eens de domeinnaam en het scriptpa goed, want volgens mij staan die ook verkeerd (in het admin paneel bij configuratie), en anders moet je via je database (phpmyadmin) naar de tabel phpbb_config gaan => bladzijde 2 => script_path en die erboven staat.
Maar welke error krijg je dan?
//EDIT: Zet eerst eens de domeinnaam en het scriptpa goed, want volgens mij staan die ook verkeerd (in het admin paneel bij configuratie), en anders moet je via je database (phpmyadmin) naar de tabel phpbb_config gaan => bladzijde 2 => script_path en die erboven staat.
-
update
Luuk je bent de BESTE :thumb:
hardstikke bedankt voor de tijd die je hebt genomen om me te helpen ons forum weer draaiende te krijgen.

hardstikke bedankt voor de tijd die je hebt genomen om me te helpen ons forum weer draaiende te krijgen.