Avator
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Avator
Als ik een avator upload vanaf m'n computer of een link voor een avator van buitenaf plaats, verschijnt er alsnog geen plaatje... Waar kan dat aan liggen? En nog beter: hoe los ik dat op? (http://www.aanvullingspagina.nl/forum/index.php)[/url]
gebruik
gebruik je het juiste kader ?
heb je al mods
heb je al mods
Re: gebruik
Nope, geen mods geïnstalleerd, alleen een andere template (fblack1 geloof ik, zoiets, iig de eerste zwarte template in de stijlendemo). En kader... wasdat? Ben wel beetje phpBB-noob hoor...svennson schreef:gebruik je het juiste kader ?
heb je al mods

Eigenlijk wil een geüploade avater, maar dat werkt niet. Hij staat ook op m'n server, dus heb ik de link geprobeerd, maar ook dat werkt niet.
Ik ben trouwens niet de enige bij wie het niet werkt, ik sprak net nog iemand die op 'mijn' forum een avator wilde neerzetten, maar daar werkte het ook niet.
Je krijgt wel de meldign dat alles gelukt is, maar uiteindelijk staat er niks.
tjah
mss in het vervolg elk topic lezen
grt svennson
paulus 1

grt svennson
paulus 1
JeroenforumKrijg je een foutmelding? Ik vermoed iets met permission denied. CHMOD images/avatars/ naar 777
chmodden 777
Daarom zei ik dit ook al;

Ok, ik was misschien wat voorbarig, maar uiteindelijk had ik wel gelijk!Prophecy schreef:@Jeroenforum;
Dat zei Paulus hier dus ook al;Maar er komt geen foutmelding volgens Marjolein dus daar ligt het niet aan.paulus schreef:Krijg je een foutmelding? Ik vermoed iets met permission denied. CHMOD images/avatars/ naar 777