Help ! phpBB instaleren op een phpBBhost server ??
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Help ! phpBB instaleren op een phpBBhost server ??
Hallo allemaal,
Ik heb mijn websiteruimte gehost bij phpBBhost. Nou wil ik mijn phpBB forum op hun server gaan instaleren alleen krijg ik iedere keer de melding dat hij geen verbinding kan maken met de MYSQL database. Ik had gezien dat er hier diversen mensen zijn die ook hun forum hebben gehost bij phpBBhost.nl, misschien willen die mijn een stukje op weg helpen met het instellen van de database zo dat ik mijn forum kan instaleren en draaien op de server.
Wat moet ik doen om de MYSQL database draaiend te krijgen zo dat ik mijn forum kan instaleren en draaien op de server ? Ik hoop dat iemand me deze fase door kan helpen zo dat ik verder kan met mijn forum.
Je mag me ook toevoegen op msn als dat makelijker is.
johnny75@hotmail.com
Al vast bedankt voor de hulp en reakties.
Ik heb mijn websiteruimte gehost bij phpBBhost. Nou wil ik mijn phpBB forum op hun server gaan instaleren alleen krijg ik iedere keer de melding dat hij geen verbinding kan maken met de MYSQL database. Ik had gezien dat er hier diversen mensen zijn die ook hun forum hebben gehost bij phpBBhost.nl, misschien willen die mijn een stukje op weg helpen met het instellen van de database zo dat ik mijn forum kan instaleren en draaien op de server.
Wat moet ik doen om de MYSQL database draaiend te krijgen zo dat ik mijn forum kan instaleren en draaien op de server ? Ik hoop dat iemand me deze fase door kan helpen zo dat ik verder kan met mijn forum.
Je mag me ook toevoegen op msn als dat makelijker is.
johnny75@hotmail.com
Al vast bedankt voor de hulp en reakties.
Laatst gewijzigd door John- op 31 mei 2005, 20:39, 1 keer totaal gewijzigd.
je
als je geen verbinding kan maken dan is je host verkeerd kijk eens wat je host moet zijn , localhost of een ip of een naam ....
-
- Contacteer:
als je nu is hier je vraag wegzet... http://www.phpbbhost.nl/supportforum/index.php, je wordt uitstekend geholpen daar...John- schreef:Ok ik heb hem al een mailtje gestuurd, dan wacht ik dat even af.
Voor nu al vast bedankt voor de hulp.