Rate aantal veranderen/weghalen van Album
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Rate aantal veranderen/weghalen van Album
Bovenaan het forum waar dit allemaal staat:
Album FAQ Zoeken Gebruikerslijst Gebruikersgroepen
Profiel Je hebt geen nieuwe berichten Uitloggen
Daar wil ik het woord Album veranderen, heb heb al gezocht maar kan niet vinden waar ik dat moet doen. Kan iemand me vertellen in welk gedeelte ik dat moet zoeken?
Album FAQ Zoeken Gebruikerslijst Gebruikersgroepen
Profiel Je hebt geen nieuwe berichten Uitloggen
Daar wil ik het woord Album veranderen, heb heb al gezocht maar kan niet vinden waar ik dat moet doen. Kan iemand me vertellen in welk gedeelte ik dat moet zoeken?
Laatst gewijzigd door Tine op 10 mei 2005, 11:14, 2 keer totaal gewijzigd.
Als de link het zelfde moet blijven ga je naar 'languages/dutch/lang_main.php'
toets 'ctrl+f' (zoeken) en zoek op album, totdat je de goede gevonden hebt, hier kun je het wijzigen
toets 'ctrl+f' (zoeken) en zoek op album, totdat je de goede gevonden hebt, hier kun je het wijzigen
Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.
Ik heb vernomen dat de bovenstaande vraag al eerder is gesteld en onbeantwoord is gebleven. Iemand een idee waar ik er dan mee naartoe kan?Tine schreef: In het album kun je stemmen (rate) van 1 t/m 10 op foto's. Nu is mijn vraag, kun je het album zo aanpassen dat je niet lager dan 5 kunt stemmen? En zo ja waar doe ik dat dan?