vraag betrefd Flashchat instal

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
tolongua

vraag betrefd Flashchat instal

Bericht door tolongua » 17 apr 2005, 20:19

Hallo ik heb een flashchat box sinds 3 dagen en doet de instal prima maar geeft als hij klaar is om gebruikt te worden de foutmelding aan :

Warning: main(/home/www/psp4u.mybesthost.com/mods/class2.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/www/psp4u.mybesthost.com/mods/flashchat/inc/cmses/e107CMS.php on line 9

Warning: main(): Failed opening '/home/www/psp4u.mybesthost.com/mods/class2.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/www/psp4u.mybesthost.com/mods/flashchat/inc/cmses/e107CMS.php on line 9

en als ik op line 9 deze zin toepas (include_path='.:/usr/local/lib/php') blijft hij de parse error aan geven op line 8 en ook omgedraaid wie kan mij helpen als ik hier niet goed ben mijn excuus maar ik weet me geen raad meer :oops: :oops: :oops:

Bee

Bericht door Bee » 17 apr 2005, 20:21

dit bestand bestaat niet: mods/flashchat/inc/cmses/e107CMS.php

Dat moet er wel zijn.
... Maar ik modereer (nog) niet.

tolongua

Bericht door tolongua » 17 apr 2005, 20:43

dat is raar want het staat wel in de map :? ik zal nog eens opnieuw instaleren want ze hebben mij gezegt dat ik voor die filenaam // moest zetten misschien dat het daar aan ligt als het mij niet lukt kom ik wel even terug :wink: alvast bedankt bee

Gesloten