phpbb_auth_acces

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
poolmanager

phpbb_auth_acces

Bericht door poolmanager » 10 apr 2005, 11:37

Ik wilde een forumpje maken op mijn lycos tripod web account, maar bij het activeren heb ik een fout gemaakt. OK, dat kan gebeuren. Dus opnieuw alles invullen maar dan krijg ik de melding: Table 'php_auth_acces' already excist.
Ik heb geprobeerd om via mijn FTP-programma alles te deleten en opnieuw te uploaden en daarna opnieuw te installeren, maar ik blijf dezelfde melding krijgen. Al zou ik niet alle files hebben verwijderd dan zouden deze toch overschreven moeten worden waardoor alles weer op nul staat. Toch?

Want als ik alles heb verwijderd zie ik geen enkele file meer staan in mijn directory. Zelf bij 'My Account'staat 0 Mb. Zijn er mensen die dit ook hebben gehad en is er een oplossing voor??

Moet ik mijn account nu verwijderen en kan ik deze dan onder dezelfde naam opnieuw aanvragen of is er iemand met een oplossing?

Stef

Bericht door Stef » 10 apr 2005, 11:38

Nee, je moet je database even legen.
Of je verandert de phpbb_ prefix in phpbb2_ bijvoorbeeld. :)

poolmanager

Bericht door poolmanager » 10 apr 2005, 11:42

Nee, je moet je database even legen.
Of je verandert de phpbb_ prefix in phpbb2_ bijvoorbeeld.

Bedankt voor de snelle reactie, maar ik ben niet zo bekend met php. Kan je iets meer vertellen wat je nu precies bedoelt?

Luuk

Bericht door Luuk » 10 apr 2005, 12:24

Bij het installeren moet je een prefix op geven (standaard phpbb_), je kan daar phpbb2_ invullen. Dan zou hij het moeten doen.
Afbeelding

AircooledBjorn

Bericht door AircooledBjorn » 10 apr 2005, 16:32

'
Helaas maar bij mij werkt dit ook niet, ik zit precies met hetzelfde probleem. Zijn er verder nog opties?

Groetjes Bjorn! :wink:

poolmanager

Bericht door poolmanager » 10 apr 2005, 18:42

Bedankt Luuk

Ik heb alles van mijn account afgehaald en de phpbb_prefix gewijzigd.
Hij heeft nu mijn forum wel geinstalleerd alleen heb ik nu het volgende probleem:

Als probeer in te loggen als administrator krijg ik het volgende te zien:

Fatal error: Call to undefined function: phpbb_clean_username() in /data/members/free/tripod/nl/d/a/a/daalderopvoetbalpool/htdocs/login.php on line 57

Ik kan dus niet inloggen als administrator. Wie kent dit en heeft een oplossing. (Ben niet zo bekend met php, redelijk met html)

Luuk

Bericht door Luuk » 10 apr 2005, 19:36

Zie je andere topic.
Afbeelding

Gesloten