Group Admin > Permissions

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
robochicken

Group Admin > Permissions

Bericht door robochicken » 09 apr 2005, 07:17

Hey jongens,

ik heb een klein probleempje en ik weet niet precies hoe ik het op kan lossen... ik heb de zoek functie al gebruikt ( Groupadmin en Groupadmin AND permissions ) maar niet veel goeds gevonden...

ik ben bezig met het opzetten van een eigen server...
Win 2000
Php 5.0
Mysql 4.0
Apache 2
Phpmyadmin
Filezilla FTP Server
en dingen als Mercury Mail, Open SSL en nog een rits aan programma's maar die moet ik nog installeren...

het ip van m'n server is 62.131.77.227 (http://www.web-dynamx.com) of intern 192.168.1.4

--------------------------- Nu het Probleem ---------------------------
Ik draai Phpbb 2.0.13 en ik kan me redelijk vinden in php en phpbb forums... een klein foutje heb ik gemaakt maar dat moet ik nog omzetten... ik installeerde hem op een MySQL 3.x DB maar ik heb MySQL 4 Razz

anyway, het probleem:

ik heb natuurlijk user groups ( Admin Panel > Group Admin > Persmission )

daar heb ik er nu ongeveer 4 aan gemaakt... ( dus via Admin Panel > Group Admin > Management ) er is alleen 1 probleem... zodra ik naar PERMISSIONS ga... en ik selecteer een group uit de lijst, bijv. FRIENDS dan kom ik op het volgende probleem als ik klik op LOOK UP GROUP

Fatal error: Cannot redeclare class template in C:\apachefriends\xampp\htdocs\forum\includes\template.php on line 30

nou weet ik wel wat, maar ik begrijp niet precies waar dit vandaan komt dus laat staan hoe ik het op kan lossen...

kan iemand van jullie me helpen ?!

Alvast bedankt!!!
Robin.

Bee

Bericht door Bee » 09 apr 2005, 08:05

phpBB is nog niet volledig geschikt voor php 5.0.0 en later, je kan beter backgraden naar php 4.3.11 in dit geval ;)

Overigens maakt het bij MySQL 4.0 niet uit of je 4.0 of 3.0 kiest. Het werkt toch wel :)
... Maar ik modereer (nog) niet.

robochicken

Bericht door robochicken » 09 apr 2005, 08:27

ok thnx! ik hem er een php switch bij... die dus idd naar php4 kan switchen... is die aan zetten dan al genoeg ?!

EDIT: aaah... kijk ik heb de ip-switch aangezet en idd hij werkt !!! Bedankt!!!

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 09 apr 2005, 08:54

als je had gezocht had je dit echt wel gevonden, deze vraag was gister nog beantwoord door mij ;)

Gesloten