Custom Pagina's in Portal Style

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Alpha

Custom Pagina's in Portal Style

Bericht door Alpha » 05 apr 2005, 13:16

Heeyz,
Ik begin ook een counter strike clan die bij m'n game website hoort. Wat ik dus wil is een paar pagina's (clan info, clan members etc etc) in de Portal style

Afbeelding
Het stukje met welkom mag eventueel wel blijven staan als dat te veel gedoe is... Maar dan wil ik die stukjes die nu het 'News' is... Daar wil ik dus alle clan info gaan zetten...

Als je begrijp wat ik bedoel wil ik dus de portal wél gewoon houden alleen wil ik custom pagina's maken ín de portal style

Hoe doe ik dat dus :P

Bedankt,
Ruben

Bee

Bericht door Bee » 05 apr 2005, 13:18

http://smartor.is-root.com/viewtopic.php?t=416 ?

Overigens heb ik al een keer een opmerking gemaakt over je signature, nogmaal een verzoek een kleinere te gebruiken.
... Maar ik modereer (nog) niet.

Alpha

Bericht door Alpha » 05 apr 2005, 13:29

hmz... nee dat is niet helemaal wat ik zoek.. ik wil geen 2e portal... ik wil gewoon 1 portal... Ik wil pagina's maken in de portal style...

Ik wil dus die blokken met 'Navigatie', 'Zoeken', 'Statistieken' dus ook op die clan pagina's hebben. Alleen in het midden, waar 'welkom en news' staan, daar wil ik dus de clan info zetten...

Alpha

Bericht door Alpha » 06 apr 2005, 11:15

laat maar, ik heb al oplossing :) toch bedankt! :thumb:

Gesloten