wat betekent dit?

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
marielle

wat betekent dit?

Bericht door marielle » 09 jan 2003, 11:50

Elke keer als ik iets post in het forum komt dit bovenaan de pagina te staan
Warning: Cannot add header information - headers already sent in posting.php on line 582

Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/k/a/t/kattenpraat/htdocs/phpBB2/posting.php:582) in page_header.php on line 449

Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/k/a/t/kattenpraat/htdocs/phpBB2/posting.php:582) in page_header.php on line 450

Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/k/a/t/kattenpraat/htdocs/phpBB2/posting.php:582) in page_header.php on line 451

wat betekent dit
Ik kan wel gewoon posten

trinitron
Contacteer:

Re: wat betekent dit?

Bericht door trinitron » 09 jan 2003, 12:15

marielle schreef:Elke keer als ik iets post in het forum komt dit bovenaan de pagina te staan
Warning: Cannot add header information - headers already sent in posting.php on line 582

Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/k/a/t/kattenpraat/htdocs/phpBB2/posting.php:582) in page_header.php on line 449

Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/k/a/t/kattenpraat/htdocs/phpBB2/posting.php:582) in page_header.php on line 450

Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/k/a/t/kattenpraat/htdocs/phpBB2/posting.php:582) in page_header.php on line 451

wat betekent dit
Ik kan wel gewoon posten
http://www.phpbb.nl/phpBB/viewtopic.php?t=191

Gesloten