Ik heb een paar vragen over upgraden:
1. Moet ik eerst het 'werk' van de hacker ongedaan zien te maken en daarna upgraden? Of kan ik eerst upgraden en daarna het 'werk' van de hacker ongedaan maken? Of wordt het forum door de upgrade automatisch hersteld?
2. Kan ik rechtstreeks upgraden van 2.0.10 naar 2.0.13? Of moet ik eerst 11 en daarna 12 en 13 installeren?
3. Moet ik dan de gewijzigde bestanden of de patch bestanden downloaden? Wat is eigenlijk het verschil?
4. Hoe weet ik dat mijn zelfgemaakte aanpassingen aan body en background niet verloren zullen gaan na upgrades?
Nog een extra probleem:
Bij het forum van http://www.verpleegpost.nl heb ik geprobeerd via de Algemene Board Instellingen aan de Standaard Stijl te morrelen (ik koos de lege select) met als gevolg deze error:
Warning: message_die(./language/lang_english/lang_main.php) [function.message-die]: failed to open stream: No such file or directory in d:\www\verpleegpost.nl\www\phpBB2\includes\functions.php on line 656
Warning: message_die() [function.include]: Failed opening './language/lang_english/lang_main.php' for inclusion (include_path='.;C:/php5/PEAR') in d:\www\verpleegpost.nl\www\phpBB2\includes\functions.php on line 656
phpBB : Fatale Fout
Could not open template config file
DEBUG MODE
Line : 327
File : d:\www\verpleegpost.nl\www\phpBB2\includes\functions.php
Ik ga zo snel mogelijk de drie forums upgraden. Maar ik vermoed dat ik eerst bij dit ene forum van deze foutboodschap af moet. Wie weet hoe ik dit forum weer aan de praat krijg?