Ik heb een nieuw schoon phpbb forum gemaakt .simpel weg omdat ik in de oude een beetje heb zitten oefenen met mods enzo..nu zitten in de oude zo veel fouten dat ik dus een nieuwe heb aangemaakt ..(zonder foutjes ) Nu komt het ...ik wil alleen de berichten over zetten van de oude naar de nieuwe.. Nu kan ik natuurlijk copieren en plakken maar dan heb ik ineens alles gepost ..dus das niet cool..en een copie van de database maken is ook geen optie want dan heb ik ook de fouten erbij..Het zal wel iets simpel zijn ..maar ik weet het niet ..kan iemand mij een adviesje geven ..? BVD..
PS alsjeblieft kom niet met "Lees eerst het forum" want daar ben ik moe van.dit heb ik algedaan en word er niet veel wijzer van.(tip) mischien handig als mensen die er verstand van hebben antwoorden ? is het ook wat overzichtelijker ..
vraagje...
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Je kan gewoon handmatig in phpMyAdmin de tabellen wijzigen, en eventuele overbodige tabellen verwijderen. Daarna kan je de database gebruiken voor je forum. Je moet dan echter wel alle theme's die geinstalleerd waren ook op het andere forum aanwezig hebben. Daarna kan je eventueel verwijderen.
... Maar ik modereer (nog) niet.
-
tja
Bin there- try that- Doesnt work..... maar egh thx en bedankt .ik copie alles wel ..al dat moeilijke gedoe en dan nog werk het niet , word er moe van..maar zoals ik zij Bedankt.