fout met database herstellen

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Gekke_Tok
Contacteer:

fout met database herstellen

Bericht door Gekke_Tok » 14 mar 2005, 21:28

ik heb een phpbb plus forum gedownload en op mijn nieuwe betaalde host gezet nu wilde ik alleen mijn database overzetten van mijn oude normale php forum is dit mogelijk ? want hij geeft wel aan op nieuwe site dat herstellen succesvol is verlopen maar als ik dan naar me index ga is er niks veranderd moet ik iets veranderen of mis ik iets ?
?

Bee

Bericht door Bee » 14 mar 2005, 21:33

Er wordt een upgrade wizard meegeleverd bij phpBB plus, die moet je uitvoeren.
... Maar ik modereer (nog) niet.

Gekke_Tok
Contacteer:

Bericht door Gekke_Tok » 14 mar 2005, 21:35

hmm waar kan ik die vinden en hoe moet ik die gebruiken dan ?

Bee

Bericht door Bee » 14 mar 2005, 21:36

In de ZIP die je hebt gedownload zit ergens (ik weet niet precies waar) een bestand met een duidelijke naam, die zoek je ;)

Gekke_Tok
Contacteer:

Bericht door Gekke_Tok » 14 mar 2005, 21:38

hmm map update gevonden zitten 2 php bestanden in maar waar moet ik die plaatsen ?

Bee

Bericht door Bee » 14 mar 2005, 21:38

online in de map /update/, en daarna uitvoeren, afhankelijk van je situatie.

Gekke_Tok
Contacteer:

Bericht door Gekke_Tok » 14 mar 2005, 21:41

bee schreef:online in de map /update/, en daarna uitvoeren, afhankelijk van je situatie.
hmm ok die begrijp ik niet sorry ben een beginneling maar ik zit nu in me ftp programma nu zag ik dat ik een bijgeleverde map nog op me computer had staan met update wat moet ik daarmee doen moet ik die uploaden naar hoe wat enzo want dat begrijp ik allemaal niet heb wel zoveel topics afgezocht op forum maarniet echt een antwoord kunnen vinden mischien dat jij het me ff wil uitleggen ?

Bee

Bericht door Bee » 14 mar 2005, 21:46

Kan je met punten en komma's werken, want het is erg moeilijk om een zin van 70 woorden zonder komma's en punten te volgen.

De map update in zijn geheel uploaden, en daarna daarnaar toe surfen. Daarna zie je vanzelf wel welk bestand je moet uitvoeren ;)

Gekke_Tok
Contacteer:

Bericht door Gekke_Tok » 14 mar 2005, 21:50

hahaha gekkie ok sorry , maar die update moet ik die uitvoeren op me oude forum en oude host of me nieuwe forum en nieuwe host ik moet nu ofline. dus ik denk dat ik dit later weer lees tegen 12 uur, maar ok als ik ze upload naar me oude of nieuwe forum, dan zie ik op dat moment wel welke ik moet uitvoeren, als ik dan een database backup maakt moet ie dus in principe op me nieuwe forum goed komen te staan ? want ik heb ook andere templates op me forum maakt dat nog iets uit?

alvast thnks ik weet je zal wel denken wat een debiel maar moet alles nog leren :oops: :oops: :oops:

Gesloten