fout met database herstellen
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

fout met database herstellen
ik heb een phpbb plus forum gedownload en op mijn nieuwe betaalde host gezet nu wilde ik alleen mijn database overzetten van mijn oude normale php forum is dit mogelijk ? want hij geeft wel aan op nieuwe site dat herstellen succesvol is verlopen maar als ik dan naar me index ga is er niks veranderd moet ik iets veranderen of mis ik iets ?
?
?
hmm ok die begrijp ik niet sorry ben een beginneling maar ik zit nu in me ftp programma nu zag ik dat ik een bijgeleverde map nog op me computer had staan met update wat moet ik daarmee doen moet ik die uploaden naar hoe wat enzo want dat begrijp ik allemaal niet heb wel zoveel topics afgezocht op forum maarniet echt een antwoord kunnen vinden mischien dat jij het me ff wil uitleggen ?bee schreef:online in de map /update/, en daarna uitvoeren, afhankelijk van je situatie.
hahaha gekkie ok sorry , maar die update moet ik die uitvoeren op me oude forum en oude host of me nieuwe forum en nieuwe host ik moet nu ofline. dus ik denk dat ik dit later weer lees tegen 12 uur, maar ok als ik ze upload naar me oude of nieuwe forum, dan zie ik op dat moment wel welke ik moet uitvoeren, als ik dan een database backup maakt moet ie dus in principe op me nieuwe forum goed komen te staan ? want ik heb ook andere templates op me forum maakt dat nog iets uit?
alvast thnks ik weet je zal wel denken wat een debiel maar moet alles nog leren

alvast thnks ik weet je zal wel denken wat een debiel maar moet alles nog leren