Kan geen HTML in posting gebruiken
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Kan geen HTML in posting gebruiken
Wat is het probleem? Ik kan geen HTML in een posting gebruiken, ondanks het feit dat "Schakel HTML uit in dit bericht" niet aangevinkt is. Ook tabellen invoegen in de tekst werkt hierdoor niet.
Wanneer ontstond het probleem?Gelijk bij het eerste bericht toevoegen na de installatie van phpBB
Adres van je forum: http://www.agteres.net/wvdtforum/viewtopic.php?t=2
Geïnstalleerde mods: Geen
Huidige template: subSilver
phpBB versie: 2.0.13
Host: Neostrada / Wesowe
Heb je onlangs een mod of stijl geïnstalleerd? Nee
Heb je gezocht naar een antwoord? Ja, maar zonder resultaat
Wanneer ontstond het probleem?Gelijk bij het eerste bericht toevoegen na de installatie van phpBB
Adres van je forum: http://www.agteres.net/wvdtforum/viewtopic.php?t=2
Geïnstalleerde mods: Geen
Huidige template: subSilver
phpBB versie: 2.0.13
Host: Neostrada / Wesowe
Heb je onlangs een mod of stijl geïnstalleerd? Nee
Heb je gezocht naar een antwoord? Ja, maar zonder resultaat
Onder configuratie in acp, waar je HTML ook inschakeld. PHPBB converteert wanneer de html code niet is toegestaan deze, zodat hij rechstreeks in het bericht zichtbaar ismagteres schreef:Ehhh... hoe doe ik dat?paulus schreef:heb je tabbellen ook toegestaan? Anders worden ze er nog uitgefilterd
Overigens lijkt het me dat met de tabeloptie uitgeschakeld en HTML ingeschakeld dat je wel in HTML opgemaakte tekst zou moeten krijgen en gene HTML code zoals ik nu kreeg.

Ik kan die tabeloptie echt niet vinden, kan je me de exacte naam geven?paulus schreef:Onder configuratie in acp, waar je HTML ook inschakeld. PHPBB converteert wanneer de html code niet is toegestaan deze, zodat hij rechstreeks in het bericht zichtbaar is
De enige opties die ik zie zijn HTML toestaan & Toegestane HTML tags. Bij de laatste zou ik echt een hele waslijst op moeten nemen willen tabellen goed werken. Of niet?
Dat heb ik geprobeerd, maar Notepad is volgens mij niet zo'n goede keus om al die wijzigingen in te maken. Toen ik nl. een posting wilde bewerken kreeg ik ene parsing error. Heb nu de oude situatie weer hersteld. Volgende keer gebruik ik wel Notepad ++.
Overigens, zo'n mod toepassen vind ik niet echt gebruiksvriendelijk, kan zo'n ding niet eenvoudiger geïnstalleerd worden?
waarschijnlijk kreeg je een error omdat je zelf iets verkeerd hebt gedaan.
je kunt easymod gebruiken, zoek maar eens rond hier op phpbb.nl al blijf ik liever met mijn handen van dat programma af.
opzich zijn de mods installatie bestanden toch best gebruiksvriendelijk. als je eenmaal door hebt hoe alles werkt, is het een eitje en leer je er nog wat van.
je kunt easymod gebruiken, zoek maar eens rond hier op phpbb.nl al blijf ik liever met mijn handen van dat programma af.
opzich zijn de mods installatie bestanden toch best gebruiksvriendelijk. als je eenmaal door hebt hoe alles werkt, is het een eitje en leer je er nog wat van.