Hoi,
Ik beheer meedere phpBB forums. Van de 4 zijn er vandaag 2 gehackt. 1 met 2.0.12 en later een met 2.0.13 (op 2 verschillende servers bij 2 verschillende providers). Hoe kan ik bekijken wat het probleem is ? Mijn forums zijn er momenteel af omdat er spam verzonden werd via de admin pagina. Ik snap dat jullie me zo amper kunnen helpen, maar weet eerlijk gezegt niet wat ik moet doen.
Graag een reaktie,
Stephan Verrips
forum 2.0.13 gehackt !
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- Carlo Claessen
met deze gegevens kunnen we niet veel
is het wel via phpBB gegaan????????????
heb je geen verouderde php lopen?????????????
heb je aw stats lopen op je server?????????
heb je alle dbases op een host lopen????????????
etc...............
het kan aan van alles liggen, je zult toch specifieker moeten wezen, een linkje kan ook behulpzaam zijn
etc...............
het kan aan van alles liggen, je zult toch specifieker moeten wezen, een linkje kan ook behulpzaam zijn
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien
Ik begrijp nu dat het aan veel dingen kan liggen. Ik gebruik een shared server, dus weet niet precies wat er allemaal op draait. Dat 2.0.12 gehackt is, is begrijpbaar. 2.0.13 zou voor de update al gehackt kunnen zijn. Ik heb de bestanden allemaal verwijderd en een schone installatie erop gezet met 2.0.13 Ik hoop dat dat helpt.carloclaessen schreef:met deze gegevens kunnen we niet veel
etc...............
Bedankt voor de reakties.