vraagje
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Re: vraagje
Dat moet je veranderen in templates/<templatenaam>/overall_footer.tplFexion schreef:ik had een vraagje ik wil een nedstat icoon onderaan het forum zetten onder het zinnetje Powered by phpBB 2.0.3 © 2001, 2002 phpBB Group hoe moet dat in welke bron kun je dat veranderen
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting
kun je het wat beter uitleggen snap het niet helemaalFlorisD schreef:Dat moet je veranderen in templates/<templatenaam>/overall_footer.tplFexion schreef:ik had een vraagje ik wil een nedstat icoon onderaan het forum zetten onder het zinnetje Powered by phpBB 2.0.3 © 2001, 2002 phpBB Group hoe moet dat in welke bron kun je dat veranderen
Het bovenstaande bestand kan je aanpassen in een programma zoals Kladblok. Het is gewone HTML, maar dan met wat extra tags, die tussen { en } staan.Fexion schreef:kun je het wat beter uitleggen snap het niet helemaalFlorisD schreef:Dat moet je veranderen in templates/<templatenaam>/overall_footer.tplFexion schreef:ik had een vraagje ik wil een nedstat icoon onderaan het forum zetten onder het zinnetje Powered by phpBB 2.0.3 © 2001, 2002 phpBB Group hoe moet dat in welke bron kun je dat veranderen
Als je in het bestand zoekt (via F3 in kladblok) op © vind je de plek waar je wezen moet.
ik snap het niet hoor ik hoef niks te veranderen ik wil gewoon dat icoontje daar onder krijgen net zoals onder dit forum phpBB 2.0.4 http://www.dbz-ccg.net/forum
Dat icoontje (de code daarvoor dus) moet je na die tekst zetten die begint met ©Fexion schreef:ik snap het niet hoor ik hoef niks te veranderen ik wil gewoon dat icoontje daar onder krijgen net zoals onder dit forum phpBB 2.0.4 http://www.dbz-ccg.net/forum
YWFexion schreef:ik heb um gevonden had erover heen gekekenmarja thx
Tuurlijk gebeurd er dan wel wat. Er staat een Nedstat teller onder.Fexion schreef:als je nu dat stukjje opnieuw uplaod gebeurt er toch niks he

Maar als je het goed hebt gedaan gebeurd er niets ergs. Je forum gaat er in ieder geval niet kapot van.
En als het misgaat kan je altijd nog een schone kopie downloaden vanaf de PhpBB site.
volgens mij snapt ie het niet echt.
voor de duidelijkheid:
1) open /phpBB/templates/naam/overall_footer.tpl
voor naam kan je verschillende dingen invullen bijv. subSilver,
maar voor elke map die er is (elk template) moet je dit doen
ofterwijl als je meerdere mappen hebt moet je meerdere bestanden bewerken
waarmee open je dat bestand?
het liefst met een professionele HTML editor zoals 1stpage
kladblok kan ook, maar zorg dan wel dat als je het bestand vanaf je site binnenhaalt je het met ASCII doet en niet binary
2) plaats dan je nedstat code helemaal bovenaan alles
3) sla het bestand op en upload het weer zodat de oude wordt overschreven
voor de duidelijkheid:
kladblok kan ook, maar zorg dan wel dat als je het bestand vanaf je site binnenhaalt je het met ASCII doet en niet binary
-sorry, ik heb geen tijd meer voor phpBB-
Hij heeft het al gevonden hoor, althans, dat zegt ie.SuperNova schreef:volgens mij snapt ie het niet echt.
voor de duidelijkheid:
als je wil dat ie elke keer opent: template overall_footer bijvoorbeeld
als je wil dat ie 1 keer opent: frameset maken en in een onzichtbaar frame de popup code zetten (te combineren met achtergrondmuziektruuk)
als je wil dat ie op bepaalde plaatsen opent: in de betreffende templates
als je wil dat ie 1 keer opent: frameset maken en in een onzichtbaar frame de popup code zetten (te combineren met achtergrondmuziektruuk)
als je wil dat ie op bepaalde plaatsen opent: in de betreffende templates
-sorry, ik heb geen tijd meer voor phpBB-