Style installeren
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
Style installeren
Hoi allemaal,
Ik heb de bestanden van de style uitgepakt en geupload in de template map. Nu moet ik bij het administratie gedeelte add style doen. Als ik hierop klik zou je een lijstje met nog niet geinstalleerde styles moeten krijgen waarna je op install kan klikken.
Hier ligt mijn probleem, ik krijg de pagina wel, maar de nog niet geinstalleerde styles staat er niet op. Ik kan ze dus niet installeren.
Weet iemand hoe dit komt?
Mijn forum staat op lycos.
Alvast bedankt!
Ik heb de bestanden van de style uitgepakt en geupload in de template map. Nu moet ik bij het administratie gedeelte add style doen. Als ik hierop klik zou je een lijstje met nog niet geinstalleerde styles moeten krijgen waarna je op install kan klikken.
Hier ligt mijn probleem, ik krijg de pagina wel, maar de nog niet geinstalleerde styles staat er niet op. Ik kan ze dus niet installeren.
Alvast bedankt!
-
-
-
L'enfant Terrible..coole naam..als ik me niet vergis..het ergste kind ofzo iets 8)
Maja..nu je probleem..
Heb je verder nog enige mod's geinstalled op andere templates..??
Lukt het ook niet met andere templates..??
Heb je dezelfde template al een keer op een andere site gedowned en geprobeerd..??
Maja..nu je probleem..
Heb je verder nog enige mod's geinstalled op andere templates..??
Lukt het ook niet met andere templates..??
Heb je dezelfde template al een keer op een andere site gedowned en geprobeerd..??
[+] Isento at DeviantArt
-
Haha ja betekend iets als dondersteen, problemchild ed.
Met andere templates is precies zelfde verhaal.
Ik heb ze ook al een keer ergens anders gedownload.
Verder heb ik nog geen mods geinstalleerd.
Een forum maken is voor mij ook helemaal nieuw, dus vandaar dat er wel iets niet goed zal zitten, maar kom er niet achter wat het is
Met andere templates is precies zelfde verhaal.
Ik heb ze ook al een keer ergens anders gedownload.
Verder heb ik nog geen mods geinstalleerd.
Een forum maken is voor mij ook helemaal nieuw, dus vandaar dat er wel iets niet goed zal zitten, maar kom er niet achter wat het is
Re: Style installeren
Nog even een herhaling om te checken of alles goed zit.L'enfant Terrible schreef:Hoi allemaal,
Alvast bedankt!
Je templates staan in de map ~/templates/<templatenaam>. Hierin zitten de mappen images en admin en een heleboel TPL bestanden.
Staan er in ~/templates/<templatenaam> ook 2 bestanden met de extensie .cfg? Dan zou het gewoon moeten werken.
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting
-
Als het goed is moeten er 2 bestanden met de extensie .cfg zijn, voor zover ik weet.L'enfant Terrible schreef:ja dat staat goed, in die map staat 1 bestand met cfg en 1 met ccs extensie.
Bij alle 2 de templates die ik heb gedownload is dat zo, zou ik een bestand missen dan?
Dit zijn <templatenaam>.cfg en theme_config.cfg.
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting
-
http://www.phpbbhacks.comL'enfant Terrible schreef:dan zal dat het probleem zijn denk ik,
weet jij misschien waar ik de chronicles en desertstorm templates kan downloaden dan, ik heb ze nu van de phpbb.comm site gehaald
Mijn forum --> http://www.quac.nl/forum
-
mij is het op dit forum gelukt desertstorm en een aantal anderen te zetten
zonder enige problemen
het is overigens niet mijn forum (meer) ik ben er technical admin
zonder enige problemen
het is overigens niet mijn forum (meer) ik ben er technical admin
-sorry, ik heb geen tijd meer voor phpBB-
-
-
een nieuwe voor in het n00bie faq.
"Voor je een vraag stelt over iets van phpBB,
controleer dan of al je bestanden en mappen de correcte naam hebben,
en dat is hoofdlettergevoelig!!
Veelal wordt een probleem veroorzaakt door een bestand/map die andere hoofdletters hebben en dan herkent phpBB het niet."
"Voor je een vraag stelt over iets van phpBB,
controleer dan of al je bestanden en mappen de correcte naam hebben,
en dat is hoofdlettergevoelig!!
Veelal wordt een probleem veroorzaakt door een bestand/map die andere hoofdletters hebben en dan herkent phpBB het niet."
-sorry, ik heb geen tijd meer voor phpBB-