Forum Of line plaatsen

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Gino W

Forum Of line plaatsen

Bericht door Gino W » 17 feb 2005, 15:31

Hoy
Hoe zou ik best mijn forum een tijdje of line plaatsen?
Het is de bedoeling dat het na een 48 uur terug on line geplaatst wordt.
Gewoon omdat sommige het wat te bont hebben gemaakt zou ik het ff 48 uur of line willen plaatsen.
Ik heb wel de mogelijkheid om op het configuratiepaneel het board voor andere gebruikers uit te schakelen, maar als ik bv mijn pc afleg en weer opstart dan geraak ikzelf er ook niet meer op zeker??
Heb hier al wat rond gezocht maar niks gevonden (Mischien niet genoeg gezocht :?: )
Bedankt voor de hulp.
Gino

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 17 feb 2005, 15:36

Als het goed is kun je zelf dan wel inloggen. Alleen administrators. Wanneer dit niet kan(Heb je niet de nieuwste versie :D) kan je het nog aanpassen via de database. Tabel phpbb_config.

XP-Rene
Contacteer:

Bericht door XP-Rene » 17 feb 2005, 15:51

paulus schreef:Als het goed is kun je zelf dan wel inloggen. Alleen administrators. Wanneer dit niet kan(Heb je niet de nieuwste versie :D) kan je het nog aanpassen via de database. Tabel phpbb_config.
Als je je forum uitschakeld, en je sluit je pc af, zorg er dan wel voor dat je cookies niet verwijdert worden, anders zou je alsnog tegen een probleem aan kunnen lopen.
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.

Gino W

Bericht door Gino W » 17 feb 2005, 17:35

Merci manne
En als ik nu eens de map waar mijn forum instaat bv de laatste letter weglaat. (Veranderen op de FTP) Dan zal het zijn "kan de pagina niet vinden" en als ik het terug on line wil zet ik gewoon de juiste naam terug :idea: :idea:
THXXXX

Gesloten