homepage
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

homepage
Ik ga mijn homepage dezelfde template geven als mijn forum alleen heb ik een vraag. Ik wil dan graag een link voor andere gebruikers van de site onzichbaar maken zodat ik alleen berichten kan posten. Ik haal bijna alle blokken weg en ga er zelf een paar toevoegen. Maar ik wil dan het laatste nieuws op de homepage zetten. En bij een portal zie je het nieuws in het midden dan moet dan een stukje groter worden hoe doe ik dat? Iemand nog wat ideen voor een homepage. ik wil graag namelijk ongeveer zon homepage maken als deze site
http://www.portclan.com zon layout.
met links navigatie dat ga ik ook maken. maar iemand nog wat ideen wat ik er nog meer op kan doen. Ik wil dan dat als ze op een link klikken net zoals op die site in het midden het bericht krijgt. hoe doe ik dat? dus bijvoorbeeld de members van mn clan zie je dan in het midden verschijnen. hoe doe ik dat? HEt is toch niet zo ingewikkeld of wel?
http://www.portclan.com zon layout.
met links navigatie dat ga ik ook maken. maar iemand nog wat ideen wat ik er nog meer op kan doen. Ik wil dan dat als ze op een link klikken net zoals op die site in het midden het bericht krijgt. hoe doe ik dat? dus bijvoorbeeld de members van mn clan zie je dan in het midden verschijnen. hoe doe ik dat? HEt is toch niet zo ingewikkeld of wel?
Ik wil graag blokken aan de zijkant waar de navigatie in komt te staan en een blokken in het midden waar het nieuws in komt te staan. Hoe doe ik dat? kan iemand me die code geven. dat navigatie links blijft en dat het nieuw net zoals een portal er aan de rechtkant komt te staan? Hoe maak ik dat? iemand me helpen daarmee? kan je de code hieronder geven? of kan ik dat ook met html doen?
je zou zelf gewoon met frames of een tabel een site kunnen maken, tabellen lijkt mij het meest praktische. Maak dan een iframe op de plek waar je het nieuws wil hebben, je kan met de grote van het iframe zelf bepalen. dan moet je ff naar phpbbhacks.com en daar het script downloaden dat je, maakt niet uit waar, php in een gewone pagina kan zetten (in je i-frame dus), dan heb je een gewone html pagina met in je i-frame je php-nieuws-sectie.
er moet toch wel een alternatief zijn,
want (i)frames en php is niet bedoeld om te combineren lijkt me,
de standaard phpBB zit ook niet met frames aan elkaar gelijmd
want (i)frames en php is niet bedoeld om te combineren lijkt me,
de standaard phpBB zit ook niet met frames aan elkaar gelijmd
Laatst gewijzigd door SuperNova op 14 mei 2003, 17:46, 1 keer totaal gewijzigd.
-sorry, ik heb geen tijd meer voor phpBB-
<iframe name="<naam>" src="<url>" width=<breedte> height=<hoogte> marginwidth=0 marginheight=0 hspace=0 vspace=0 frameborder=0 scrolling=no></iframe>
© 2003 M@rten Productions BV. Niets uit deze post mag worden gekopieerd en/of gequote zonder schriftelijke toestemming van de auteur.
Blijf op de hoogte van al het nieuws! WORDT LID!!
Idd
© 2003 M@rten Productions BV. Niets uit deze post mag worden gekopieerd en/of gequote zonder schriftelijke toestemming van de auteur.
Die portal is dan wel invision bord maar met wat HTML/PHP kennis kun je het makkelijk namaken hoor..
Je moet alleen weten hoe je die mod's maakt..(kan ook kopieen want is ook PHP volgens mij..) en hoe je blokken maakt..daarna is het eitje
Je moet alleen weten hoe je die mod's maakt..(kan ook kopieen want is ook PHP volgens mij..) en hoe je blokken maakt..daarna is het eitje
[+] Isento at DeviantArt