Log in/registreer probleem
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Log in/registreer probleem
Beste phpbb.nl leden,
Ik kan niet inloggen op mijn forum: abcde.freenukehosting.com .
Ik heb niks gewijzigd, geen nieuwe mods etc. Ook als ik een nieuw wachtwoord neem kan ik niet inloggen.
Ik wou een testaccount nemen, maar toe ik klikte op:
"Ik ga accoord met de voorwaarden en ben ouder dan 13."
Dan krijg ik een pagina waar staat:
Sorry, maar deze gebruikersnaam is reeds in gebruik
Wat is er aan de hand? Hoe kan dit zou plotseling gebeuren.
Alvast Bedankt,
abcde
Ik kan niet inloggen op mijn forum: abcde.freenukehosting.com .
Ik heb niks gewijzigd, geen nieuwe mods etc. Ook als ik een nieuw wachtwoord neem kan ik niet inloggen.
Ik wou een testaccount nemen, maar toe ik klikte op:
"Ik ga accoord met de voorwaarden en ben ouder dan 13."
Dan krijg ik een pagina waar staat:
Sorry, maar deze gebruikersnaam is reeds in gebruik
Wat is er aan de hand? Hoe kan dit zou plotseling gebeuren.
Alvast Bedankt,
abcde
Bijna 1500 posts!
Dat andere forum moet eveneens zijn copyright terugzetten. Je hebt het recht niet om het te verwijderen, hoe veel je het ook aanpast.boselfje schreef:Deze moeten nog terug gezet worden een aantal files zijn overgenomen uit een ander forum wat compleet verbouwd was en heb er nog geen tijd voor gehad.
... Maar ik modereer (nog) niet.
Nee, wat het probleem wel misschien kan zijn is:
Ik heb alle users van het andere forum overgeheveld naar het nieuwe forum. daar kwamen al wat foutjes bij kijken zoals de registratie datum maar die zijn al opgelost.
Kan het daarmee te maken hebben? De user anonymous is er gewoon dus dat ik het probleme niet en zoals abcde ook al zegt, ik blijk niet hetzelfde probleem te hebben wat naar mijn inzicht ook niet helemaal juist is... die user is er gewoon!
Elfje
Ik heb alle users van het andere forum overgeheveld naar het nieuwe forum. daar kwamen al wat foutjes bij kijken zoals de registratie datum maar die zijn al opgelost.
Kan het daarmee te maken hebben? De user anonymous is er gewoon dus dat ik het probleme niet en zoals abcde ook al zegt, ik blijk niet hetzelfde probleem te hebben wat naar mijn inzicht ook niet helemaal juist is... die user is er gewoon!
Elfje
- Carlo Claessen
waar is Daz zijn copyright, is al tot in de treuren verteld
heb je een thema van iemand gebruikt maak er dan zoiets van als them created by Daz modified by Jounaam
tot herstel gesloten en geen support, ook op de portal mag een ©
heb je een thema van iemand gebruikt maak er dan zoiets van als them created by Daz modified by Jounaam
tot herstel gesloten en geen support, ook op de portal mag een ©
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien