error nadat ik met easymod yellow card heb geinstaleerd

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
nightprowler

error nadat ik met easymod yellow card heb geinstaleerd

Bericht door nightprowler » 31 jan 2005, 17:12

alle ging goed . nadat hij was geinstaleerd stond er niks in me admin panel. forum werkt ook gewoon. maar als je een topic wil openen komt er overal te staan
Failed obtaining forum access control lists

DEBUG MODE

SQL Error : 1054 Unknown column 'a.auth_ban' in 'field list'

SELECT a.forum_id, a.auth_view, a.auth_read, a.auth_post, a.auth_reply, a.auth_edit, a.auth_delete, a.auth_sticky, a.auth_announce, a.auth_vote, a.auth_pollcreate, a.auth_ban, a.auth_greencard, a.auth_bluecard, a.auth_mod FROM phpbb_auth_access a, phpbb_user_group ug WHERE ug.user_id = 2 AND ug.user_pending = 0 AND a.group_id = ug.group_id AND a.forum_id = 1

Line : 174
File : /data/members/paid/v/u/vuurwerkpunt.nl/htdocs/www/phpBB2/includes/auth.php

Heb van alles geprobeerd heb de f1iblack map ook aangepast handmatig omdat hij die niet kon vinden.heb ook die yellow_card_db_update geprobeert maar daar geeft hij een error op. wie kan me aub helpen. de url van de site is http://www.vuurwerkpunt.nl/phpBB2/index.php

mijn dank is groot.

Luuk

Re: error nadat ik met easymod yellow card heb geinstaleerd

Bericht door Luuk » 31 jan 2005, 17:14

nightprowler schreef:heb ook die yellow_card_db_update geprobeert maar daar geeft hij een error op.
Daar ligt het aan, als je het bestand uitvoert is de error in viewtopic en alle andere pagina's weg. Welke error wordt in het update bestand gegeven?
Afbeelding

nightprowler

Bericht door nightprowler » 31 jan 2005, 17:37

Fatal error: Call to undefined function: session_pagestart() in /data/members/paid/v/u/vuurwerkpunt.nl/htdocs/www/phpBB2/admin/mods/yellow_card_1.4.12em/yellow_card_db_update.php on line 62

dat is de error die hij geeft .

Luuk

Bericht door Luuk » 31 jan 2005, 17:38

Je moet het bestand in de forum rootmap zetten (waar ook config.php staat).
Afbeelding

nightprowler

Bericht door nightprowler » 31 jan 2005, 17:56

mijn dank is heel groot forum doet het weer. zie zelfs die gekleurde dingetjes staan. Weet dat ik vervelend ben maar je zou nu toc wat ik je admin panel moeten zien van die yellow card ?

nightprowler

Bericht door nightprowler » 31 jan 2005, 19:01

nou ik geef het op met die yellow cart vind niks terug in me admin panel en me mods kunnen op blauw gele of rode knopjes drukken wat ze willen maar ik zie er niks van. nergens geen error meer te vinden en toch klopt er iets nie.

nightprowler

Bericht door nightprowler » 02 feb 2005, 19:12

De laatste vraag mischien weet iemand de oplossing. als je een van de kleuren knopjes indruks maakt niet uit welke. dan komt er een bericht of je het zeker weet of je een waarschuwing wil sturen. op het moment dat je ok klikt is het over. Naar mijn weten zou er dan een schermpje moeten komen, dat er een email word verstuurd. dat komt dus niet. Weet iemand toevallig wat dat kan zijn. alvast bedankt
marcel

nielsiej

Bericht door nielsiej » 02 feb 2005, 19:18

Nee dat is niet waar, ik heb het ook geinstalleerd maar onder iemand ze nickname komt dat zo het aantal warnings te staan, je kunt het instellen bij Algemene configuratie daar staat het ergens..

webbey
Contacteer:

Bericht door webbey » 02 feb 2005, 19:23

Bij het blauwe knopje (warning) wordt het ofwel gemaild naar de moderators van dat subforum ofwel (indien je het via adminpaneel insteld) wordt het in een bepaald subforum gezet. Ik meen mij echter te herrinneren dat er wel een vraag opkwam: pm sturen of verdergaan, raar dat jij dat niet krijgt

1 ding: zet best af dat de moderators kunnen gebruik maken van de rode knop. Want dan kunnen ze nog bannen ook

nightprowler

Bericht door nightprowler » 02 feb 2005, 19:39

Klopt allemaal wat je zegt. maar er word niks gemailt en ook niks geband knoppen staan er wel maar niks in het acp dus ergens moet er een fout zitten . de melding krijg je wel als je er op klikt maar het tweede schermpje wat zou moeten komen dus niet. dat is het vreemde ervan.

Gesloten