error nadat ik met easymod yellow card heb geinstaleerd
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
error nadat ik met easymod yellow card heb geinstaleerd
alle ging goed . nadat hij was geinstaleerd stond er niks in me admin panel. forum werkt ook gewoon. maar als je een topic wil openen komt er overal te staan
Failed obtaining forum access control lists
DEBUG MODE
SQL Error : 1054 Unknown column 'a.auth_ban' in 'field list'
SELECT a.forum_id, a.auth_view, a.auth_read, a.auth_post, a.auth_reply, a.auth_edit, a.auth_delete, a.auth_sticky, a.auth_announce, a.auth_vote, a.auth_pollcreate, a.auth_ban, a.auth_greencard, a.auth_bluecard, a.auth_mod FROM phpbb_auth_access a, phpbb_user_group ug WHERE ug.user_id = 2 AND ug.user_pending = 0 AND a.group_id = ug.group_id AND a.forum_id = 1
Line : 174
File : /data/members/paid/v/u/vuurwerkpunt.nl/htdocs/www/phpBB2/includes/auth.php
Heb van alles geprobeerd heb de f1iblack map ook aangepast handmatig omdat hij die niet kon vinden.heb ook die yellow_card_db_update geprobeert maar daar geeft hij een error op. wie kan me aub helpen. de url van de site is http://www.vuurwerkpunt.nl/phpBB2/index.php
mijn dank is groot.
Failed obtaining forum access control lists
DEBUG MODE
SQL Error : 1054 Unknown column 'a.auth_ban' in 'field list'
SELECT a.forum_id, a.auth_view, a.auth_read, a.auth_post, a.auth_reply, a.auth_edit, a.auth_delete, a.auth_sticky, a.auth_announce, a.auth_vote, a.auth_pollcreate, a.auth_ban, a.auth_greencard, a.auth_bluecard, a.auth_mod FROM phpbb_auth_access a, phpbb_user_group ug WHERE ug.user_id = 2 AND ug.user_pending = 0 AND a.group_id = ug.group_id AND a.forum_id = 1
Line : 174
File : /data/members/paid/v/u/vuurwerkpunt.nl/htdocs/www/phpBB2/includes/auth.php
Heb van alles geprobeerd heb de f1iblack map ook aangepast handmatig omdat hij die niet kon vinden.heb ook die yellow_card_db_update geprobeert maar daar geeft hij een error op. wie kan me aub helpen. de url van de site is http://www.vuurwerkpunt.nl/phpBB2/index.php
mijn dank is groot.
Re: error nadat ik met easymod yellow card heb geinstaleerd
Daar ligt het aan, als je het bestand uitvoert is de error in viewtopic en alle andere pagina's weg. Welke error wordt in het update bestand gegeven?nightprowler schreef:heb ook die yellow_card_db_update geprobeert maar daar geeft hij een error op.
-
-
-
-
De laatste vraag mischien weet iemand de oplossing. als je een van de kleuren knopjes indruks maakt niet uit welke. dan komt er een bericht of je het zeker weet of je een waarschuwing wil sturen. op het moment dat je ok klikt is het over. Naar mijn weten zou er dan een schermpje moeten komen, dat er een email word verstuurd. dat komt dus niet. Weet iemand toevallig wat dat kan zijn. alvast bedankt
marcel
marcel
Bij het blauwe knopje (warning) wordt het ofwel gemaild naar de moderators van dat subforum ofwel (indien je het via adminpaneel insteld) wordt het in een bepaald subforum gezet. Ik meen mij echter te herrinneren dat er wel een vraag opkwam: pm sturen of verdergaan, raar dat jij dat niet krijgt
1 ding: zet best af dat de moderators kunnen gebruik maken van de rode knop. Want dan kunnen ze nog bannen ook
1 ding: zet best af dat de moderators kunnen gebruik maken van de rode knop. Want dan kunnen ze nog bannen ook
-