admin gebanned!!!
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
bdinternet
admin gebanned!!!
door het verkeerd invullen van een wachtwoord(capslock aan waarschijnlijk) heeft mijn forum het ip-nummer van mijn laptop gebanned. Toen ik dit nummer wilde un-bannen, heb ik per ongeluk mijn admin-login gebanned. Weet iemand hoe ik er toch in kan en mijn eigen admin login kan unbannen?
bvd
Jan
bvd
Jan
-
bdinternet
ftp?
kan ik via de ftp in phpmyadmin?
Re: ftp?
Nee, je zult via het www op je admin moeten komen.bdinternet schreef:kan ik via de ftp in phpmyadmin?
-
bdinternet
- WebSiteNet
- Contacteer:
phpmyadmin (kortweg: pma) is een tool om de database te beheren.
Vrijwel elke hoster met mysql heeft het geinstalleerd. je kan het meestal vinden in het controle panneel van je hoster waar je ook mysql databases kan aanmaken.
Als je het niet vind kan je het zelf installeren met het artikel uit de kennisbank of op mijn site. Let op: dit neemt wel ruimte in op je webhosting account!
Vrijwel elke hoster met mysql heeft het geinstalleerd. je kan het meestal vinden in het controle panneel van je hoster waar je ook mysql databases kan aanmaken.
Als je het niet vind kan je het zelf installeren met het artikel uit de kennisbank of op mijn site. Let op: dit neemt wel ruimte in op je webhosting account!