Foutmelding na posten?? Bericht is toch gepost ??
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Foutmelding na posten?? Bericht is toch gepost ??
Dit is de foutmelding....
Failed sending email :: PHP ::
DEBUG MODE
Line : 234
File : /sites/....naam mijn site......./www/phpBB2/includes/emailer.php
Wanneer je deze foutmelding hebt gehad blijkt je bericht toch te zijn gepost maar de gebruikers denken dat niet en posten dan nog een keer en soms nog eens en dan staat het forum vol met de zelfde berichtjes.
Wie heeft hier een oplossing voor ?????
Ik kan helaas nergens een antwoord hier op vinden of ik lees er misschien overheen.
Alvast bedankt......
Ed
Failed sending email :: PHP ::
DEBUG MODE
Line : 234
File : /sites/....naam mijn site......./www/phpBB2/includes/emailer.php
Wanneer je deze foutmelding hebt gehad blijkt je bericht toch te zijn gepost maar de gebruikers denken dat niet en posten dan nog een keer en soms nog eens en dan staat het forum vol met de zelfde berichtjes.
Wie heeft hier een oplossing voor ?????
Ik kan helaas nergens een antwoord hier op vinden of ik lees er misschien overheen.
Alvast bedankt......
Ed
????
Als ik van deze foutmelding onderdelen in het zoeken zet kan hij NIKS vinden.
Ik heb delen van de foutmelding maar ook hele zinnen geplaatst???
Zoek ik ook al verkeerd dan

Ik heb delen van de foutmelding maar ook hele zinnen geplaatst???
Zoek ik ook al verkeerd dan
na het plaatsen van een smtp.
Warning: fsockopen(): unable to connect to mail.home.nl:25 in /sites/................nl/www/phpBB2/includes/smtp.php on line 109
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /sites/..........nl/www/phpBB2/includes/smtp.php:109) in /sites/........nl/www/phpBB2/includes/page_header.php on line 475
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /sites/.............nl/www/phpBB2/includes/smtp.php:109) in /sites/...............nl/www/phpBB2/includes/page_header.php on line 477
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /sites/..........nl/www/phpBB2/includes/smtp.php:109) in /sites/.............nl/www/phpBB2/includes/page_header.php on line 478
Could not connect to smtp host : 61 : Connection refused
DEBUG MODE
Line : 111
File : /sites/.........nl/www/phpBB2/includes/smtp.php
Ook die van b.v. planet mail.planet.nl
dan krijg ik weer een foutmelding van
Ran into problems sending Mail. Response: 550 5.7.1 Relaying not allowed: ...........@hotmail.com
DEBUG MODE
Line : 152
File : /sites/...........nl/www/phpBB2/includes/smtp.php
posten van een berichtje gaat wel zonder foutmelding maar pb sturen gaat met deze reeks meldingen.......
???????????????????
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /sites/..........nl/www/phpBB2/includes/smtp.php:109) in /sites/........nl/www/phpBB2/includes/page_header.php on line 475
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /sites/.............nl/www/phpBB2/includes/smtp.php:109) in /sites/...............nl/www/phpBB2/includes/page_header.php on line 477
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /sites/..........nl/www/phpBB2/includes/smtp.php:109) in /sites/.............nl/www/phpBB2/includes/page_header.php on line 478
Could not connect to smtp host : 61 : Connection refused
DEBUG MODE
Line : 111
File : /sites/.........nl/www/phpBB2/includes/smtp.php
Ook die van b.v. planet mail.planet.nl
dan krijg ik weer een foutmelding van
Ran into problems sending Mail. Response: 550 5.7.1 Relaying not allowed: ...........@hotmail.com
DEBUG MODE
Line : 152
File : /sites/...........nl/www/phpBB2/includes/smtp.php
posten van een berichtje gaat wel zonder foutmelding maar pb sturen gaat met deze reeks meldingen.......
???????????????????