Database
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Database
Hallo Allemaal,
ik heb een nieuwe server en daar wil ik mijn forum opzetten alleen als ik de database van mijn oude forum heb gebackupt en bij de nieuwe gerestored geeft ie aan dat het gelukt is alleen er is niks veranderd :s
Wie kan Mij Helpen ?
Greetz djwouter
ik heb een nieuwe server en daar wil ik mijn forum opzetten alleen als ik de database van mijn oude forum heb gebackupt en bij de nieuwe gerestored geeft ie aan dat het gelukt is alleen er is niks veranderd :s
Wie kan Mij Helpen ?
Greetz djwouter
Re: Database
Be more specific? Hoe heb je het gedaan, wat zegt je dat het gelukt is, waarom denk je dat er niets is veranderd? Vul anders de Support Template eens in.djwouter schreef:geeft ie aan dat het gelukt is alleen er is niks veranderd :s
Ik heb bij het orginele forum de database backupdHoe heb je het gedaan, wat zegt je dat het gelukt is, waarom denk je dat er niets is veranderd?
en bij het nieuwe forum de database restored.
waarom ik denk dat er niks veranderd is: omdat, het gewoob hetzelfde is na de instalatie met dat Test forum ezno...
Greetz djwouter
Wees er zeker van dat je de prefix van de tabellen goed hebt.
kijk mbv bijvoorbeeld phpmyadmin wat je prefix is(bijvoorbeeld phpbb_) en controleer of dit goed staat in de config.php bestand die je terugvind in de root folder van je forum.
kijk mbv bijvoorbeeld phpmyadmin wat je prefix is(bijvoorbeeld phpbb_) en controleer of dit goed staat in de config.php bestand die je terugvind in de root folder van je forum.
DoubleJ - "Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan."
Ik snap het ook niet echt. Je nieuwe server geeft aan dat het gelukt is en dat er niks is veranderd.
Klinkt als een ideale situatie
Klinkt als een ideale situatie
hanff.nl
Gij zult niet stelen.... De overheid duldt geen concurrentie!
Gij zult niet stelen.... De overheid duldt geen concurrentie!
Dat had ik dus ook... tijdens het overzetten werden er nog een paar mensen lid... die moesten nog een keer lid worden, omdat ik het aan het overzetten was... daarom is het handig zo snel mogelijk te doen 
http://www.rappersonline - voor al je online rapmovies + downloads !
HOE?? Je geeft ons niet genoeg informatie, zo kunnen we onmogelijk nagaan waar je probleem zit. Geef ons anders ook eens de adressen naar je oude en nieuwe forum, en geef duidelijk aan wat er niet klopt.djwouter schreef:Ik heb bij het orginele forum de database backupdHoe heb je het gedaan, wat zegt je dat het gelukt is, waarom denk je dat er niets is veranderd?
en bij het nieuwe forum de database restored.