makkelijk AUB

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Vincent.sp
Contacteer:

makkelijk AUB

Bericht door Vincent.sp » 14 jan 2005, 16:42

ik heb nu al tig dingen gedownload en ge unzipped maar alle versie kan ik niet zien ik heb alle zooi gedownload en nu wil ik een versie zonder hem te un zippen alleen te instaleren en dat ik dan via programma's (start) het kan op starten en mijn site beter aanpassen!

djrandall
Contacteer:

Bericht door djrandall » 14 jan 2005, 16:44

Kun je wel een video instellen? :wink:

Neehoor, sorry voor het sarcasme, maar je snapt waarschijnlijk wel dat je gefrustreerde uitleg tot weinig enthousiasme zal leiden om je te helpen.
Het is gewoonweg niet duidelijk wat je allemaal bedoelt!
En zo is het!

Luuk

Bericht door Luuk » 14 jan 2005, 16:45

:?

Als je geen winzip of winrar gehebt om de download uit te pakken moet je dat eerst downloaden. Dat laatste snap ik niet, phpBB is een forum, een webpagina dus.
Afbeelding

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 14 jan 2005, 16:46

Je zorgt voor een host, je download een ftp programme je maakt verbinding met de server die je hebt gehad van je host. Je download phpbb 2.0.11. Je unzipped het. Je upload het met je ftp-programma je gaat naar het adres en je installeert het en je hebt je forum in het engels. Wanneer je het nog in het nederlands wilt download je nederalnd unzip je en upload je naar de map language. En het is nederland :D

Gesloten