testforum

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Babbelonie

testforum

Bericht door Babbelonie » 29 dec 2002, 16:03

Hallo ik eergisteren het phpbbp forum gedownload en als test forum geinstalleerd. Ik heb een bestaand forum wat draait op Yabb SE, nu mijn probleem als ik van dat andere forum de overstap wil maken naar pbpbb kan dat zonder dat alle berichten op het forum verloren gaan?

Mijn tweede vraag links boven aan staat in mijn phpbb testforum het logo van phpbb ik heb een eigen logo en ik heb hier bij de diverse phpbb forums gezien dat ze hun eigen logo hebben. Mijn vraag is dus waar moet ik precies zijn omdat aan te passen?

da-bobster

antwoord

Bericht door da-bobster » 29 dec 2002, 16:40

als het andere een phgbb forum is en je kan een backup maken dan kan je alles weer overzetten.
ander ben je helaas alles kwijt.

en dat logo moet je uploade in de template die gebruikt word daar de images map van.
onder de naam : logo_phpBB.gif :lol:

Babbelonie

Bericht door Babbelonie » 29 dec 2002, 16:53

Dat zou dus erg jammer zijn, ik heb een Yabb SE forum dus heb ik niet de mogelijkheid om alles te bewaren. Ach ja dan maar helemaal weer blank beginnen.

Voor wat betreft het logo daarvoor moet ik dus mijn logo de naam van het yabblogo geven en dat dan uploaden naar de template ok dat is duidelijk.

PaRiJa
Contacteer:

Bericht door PaRiJa » 29 dec 2002, 19:55

Je kunt een convertor downloaden op:

http://www.phpbb.com/downloads.php#converters

Hoe en of het werkt weet ik niet, maar je kunt het altijd proberen.

Babbelonie

Bericht door Babbelonie » 31 dec 2002, 13:48

Bedankt voor de link. Hmm ja wat nou als het niet werkt? Dan ben ik dus alles kwijt water nu staat? Of blijft het dan wel staan maar moet ik alles handmatig kopieren en plakken. Dat laatste zou niet zo erg zijn het eerste wel. Maar in ieder geval bedankt voor jullie advies. :wink:

-@^@-

Bericht door -@^@- » 01 jan 2003, 00:48

De link voor een converter van je YaBB SE 1.4 forum staat hier.

Er is altijd risiko data te verliezen bij het omzetten van het ene formaat naar de andere, en als je eenmaal uit de testfase bent kun je het altijd proberen, niet geschoten is ook mis, toch? :)

Gesloten