inlog probleem
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

inlog probleem
Ik krijg regelmatig mailtjes van members die problemen hebben met inloggen. Ik zelf ondervind het ook regelmatig maar omdat ik gebruik maak van automatisch inloggen, is mijn probleem niet zo groot.
Members loggen in en als ze op OK drukken krijgen ze een 404 pagina, als ze terug gaan met de browser of vernieuwen zijn ze alsnog gewoon ingelogd. Is dit een algemeen verschijnsel of een op te lossen probleem?
Wie weet het antwoord?
Members loggen in en als ze op OK drukken krijgen ze een 404 pagina, als ze terug gaan met de browser of vernieuwen zijn ze alsnog gewoon ingelogd. Is dit een algemeen verschijnsel of een op te lossen probleem?
Wie weet het antwoord?
Last edited by Kazango on Sat sep 23, 2004 6:35 am; edited 458 times in total
Re: inlog probleem
een 404?Kaza schreef:Ik krijg regelmatig mailtjes van members die problemen hebben met inloggen. Ik zelf ondervind het ook regelmatig maar omdat ik gebruik maak van automatisch inloggen, is mijn probleem niet zo groot.
Wie weet het antwoord?
Bestaat de pagina nog wel dan?
upload hem is opnieuw?
Guess who's back..
Domain name: http://www.kazango.nl
Server Poort: 80
Script pad: /forum/
Site naam: kazango.nl
Die staan naar mijn weten goed. Vreemde is dat het niet elke keer is!
Enne ik gebruik heus wel die zoek functie
Server Poort: 80
Script pad: /forum/
Site naam: kazango.nl
Die staan naar mijn weten goed. Vreemde is dat het niet elke keer is!
Enne ik gebruik heus wel die zoek functie
- superman5000
- Contacteer:
In beiden staat login.php. De een verwijst naar de portal en die van het forum gewoon naar het forum. Het probleem doet zich ook niet elke keer voor. Portal staat ook apart van het forumLuuk schreef:Kijk eens in login.php waarnaartoe wordt verwezen (ik denk portal.php voor jouw). Staat deze ook in de map forum?