Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
NutZ
Bericht
door NutZ » 24 dec 2004, 10:55
hallo allemaal! sorry dat ik net voor kerst nog even stoor
wat mijn opvalt aan mijn website is dat de tijd bij de portal wel goed is, maar in het forum zie ik allemaal nog AM of PM achter de tijd staan, terwijl ik dat wel degelijk heb uitgezet
D d M Y G:i
dat is mijn code in de configpanel..
website is
http://www.jubbegafeesten.nl
zou iemand me uit de brand kunnen helpen?
-
Luuk
Bericht
door Luuk » 24 dec 2004, 11:51
Staat het in je profiel ook goed?
-
NutZ
Bericht
door NutZ » 24 dec 2004, 13:48
ja zowel als guest account...
-
Luuk
Bericht
door Luuk » 25 dec 2004, 09:47
Bij mij staat als gast alles goed hoor

-
Hans Kamp
Bericht
door Hans Kamp » 25 dec 2004, 11:00
Volgens mij zit dat als volgt in elkaar:
Het tijdsformaat (de wijze waarop datum en tijd worden weergegeven) wordt in eerste instantie bepaald door de beheerder. Dat formaat wordt door Gasten als zodanig gezien. Als de Gast zich bij het forum aanmeldt wordt dat formaat gekopieerd naar zijn profiel. Daarna kan hij het formaat wijzigen. Het door de beheerder ingestelde formaat wordt visueel vervangen door dat van het ingelogde forumlid als dat van het forumlid anders is.
NutZ,
Het kan zijn dat je het formaat in je profiel (dus niet in je Algemene Configuratie) nog moet veranderen, als het probleem zich voordoet als je ingelogd bent. Als je uitgelogd bent moet je inloggen als Admin, en dan in de Algemen Configuratie aanpassen.
Als Gast zie ik in de hoofdpagina datum en tijd bijv. als Vr 24 Dec 2004 20:15, dus dat lijkt op het formaat dat je hier in dit topic aangegeven hebt. Je zou aan je leden kunnen vragen hoe datum en tijd op hun schermen worden weergegeven.