Rangen
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Rangen
Heey,
maar kan je ook rangen toevoegen, maar de vraag is hoe want ik heb wel van die rang balkjes van phpbb.com maar hoe kan ik die gebruiken want waneer ik die in die map bij de avatars neer zet kan iedereen het gebruiken....
HELP,HELP me toch GRTZ Wiljon
maar kan je ook rangen toevoegen, maar de vraag is hoe want ik heb wel van die rang balkjes van phpbb.com maar hoe kan ik die gebruiken want waneer ik die in die map bij de avatars neer zet kan iedereen het gebruiken....
HELP,HELP me toch GRTZ Wiljon
----- Wiljon.nl -----
Wat dacht je van het Admin Panel -> Ranks?
Zeeeer domme vraag
Zeeeer domme vraag

© 2003 M@rten Productions BV. Niets uit deze post mag worden gekopieerd en/of gequote zonder schriftelijke toestemming van de auteur.
Blijf op de hoogte van al het nieuws! WORDT LID!!
Graag gedaan hoor..
maar kijk ff alles in je Admin Panel door, zodat je weet wat er allemaal mogelijk is. We hebben helemaal geen prblemen met (domme) vragen beantwoorden, maar wel als je zelf het antwoord op het kunnen zoeken.
Succes met je forum!
maar kijk ff alles in je Admin Panel door, zodat je weet wat er allemaal mogelijk is. We hebben helemaal geen prblemen met (domme) vragen beantwoorden, maar wel als je zelf het antwoord op het kunnen zoeken.
Succes met je forum!
© 2003 M@rten Productions BV. Niets uit deze post mag worden gekopieerd en/of gequote zonder schriftelijke toestemming van de auteur.
Nog één vraag dan,M@rten schreef:Graag gedaan hoor..
Succes met je forum!
hoe kan ik de Admin z'n balkje van Admin er onder zetten????Is dat een speciale rang ofzo????
HELP,HELP en nog eens HELP
Laatst gewijzigd door wiljon op 10 mei 2003, 22:56, 1 keer totaal gewijzigd.
----- Wiljon.nl -----
Heel simpel.
Ga naar admin paneel -> ranks
Click op Add Rank
geef een naam in die je wil of laat leeg.
Set special ranks op YES
Post until recieving this rank: laat leeg.
Zet de path naar de image.
Dan ga je naar User admin in admin paneel. daar geef je de user naam van de persoon in, dan scroll je helemaal naar beneden en daar kan je een speciale rank aan die persoon toewijzen, en niemand anders kan die rank bekomen door te posten, je moet die toewijzen.
Click op Add Rank
Set special ranks op YES
Dan ga je naar User admin in admin paneel. daar geef je de user naam van de persoon in, dan scroll je helemaal naar beneden en daar kan je een speciale rank aan die persoon toewijzen, en niemand anders kan die rank bekomen door te posten, je moet die toewijzen.

Felix schreef:Heel simpel.
Click op Add Rank
Set special ranks op YES
Nou, heel erg bedankt !!!!!!!
En bekijk het resultaat op http://forum.wiljon.nl.
GRTZ Wiljon
Ps. Willen jullie ook lid worden van mijn Forum????
----- Wiljon.nl -----
rangen vervolg
Om geen onnodige openstaande onderwerpen te openen stel ik mijn vraag maar bij dit onderwerp.
Ik heb een map aangemaakt met "Ranks" en met de inhoud ( gif-plaatjes)geplaatst in de map "images"
Als ik nu bij de rangen in het admin paneel een plaatje toevoeg, wordt deze niet gezien. ( wit vierkantje met een rood kruisje er in)
Op het forum zie ik dan ook alleen de tekst van de rang en geen plaatje.
Wat is hier fout gegaan( natuurlijk doe ik zelf fout)?
groet en bij voorbaat dank voor een antwoord
Arno
Ik heb een map aangemaakt met "Ranks" en met de inhoud ( gif-plaatjes)geplaatst in de map "images"
Als ik nu bij de rangen in het admin paneel een plaatje toevoeg, wordt deze niet gezien. ( wit vierkantje met een rood kruisje er in)
Op het forum zie ik dan ook alleen de tekst van de rang en geen plaatje.
Wat is hier fout gegaan( natuurlijk doe ik zelf fout)?
groet en bij voorbaat dank voor een antwoord
Arno
je moet wel de mpa erbij zetten, dus als ze in images/Ranks staan:
Code: Selecteer alles
images/Rank/AFBEELDING.EXT
Even een andere vraag hier...
Ik heb een aantal rangen ingesteld en zijn nu ook te zien in het forum.
Nu heb ik er een portaal naast lopen waar de fotum in is geintegreerd.
van hieruit kun je naar de gebruikersprofielen, als een profiel dan wordt bekeken wil ik daar ook de afbeelding van de rang hebben staan.
Waar moet ik deze invoeren en welke code moet ik deze meegeven.
Alvast bedankt
Ik heb een aantal rangen ingesteld en zijn nu ook te zien in het forum.
Nu heb ik er een portaal naast lopen waar de fotum in is geintegreerd.
van hieruit kun je naar de gebruikersprofielen, als een profiel dan wordt bekeken wil ik daar ook de afbeelding van de rang hebben staan.
Waar moet ik deze invoeren en welke code moet ik deze meegeven.
Alvast bedankt