Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
Gogeta
Bericht
door Gogeta » 29 dec 2002, 19:15
Hallo ik snap echt geen ene

poep

van forums.Ik ben verder gekomen bij install.php maar wat moet je bij database in typen.ik typ mijn gebruikers naam in>>>>>>>>>gebruikersnaam_nl_db<<<<<<maar hij doet het nog niet.Hij geeft dan critical eroor.Wat moet ik doen>
-
Gogeta
Bericht
door Gogeta » 30 dec 2002, 17:32
Heb alles gedaan zelfs in de nacht nog geprobeerd te instaleren maar het luktgewoon niet.Ik krijg maar een critical error.Kan iemand niet een print screen sturen.Ik hbe zelfs de tutorial gevolgd maar nog doet hij het niet.Heb mij sql en php ingeschakeld maar nee hij doet het gewoon niet.
-
PaRiJa
-
Contacteer:
Bericht
door PaRiJa » 30 dec 2002, 19:17
Het is mogelijk dat je database al is aangemaakt, maar halverwege is vastgelopen door de verbinding met lycos.
Ik heb dit zelf ook eenmaal gehad, ik heb toen de database helemaal leeggemaakt, en heb het toen opnieuw geïnstalleerd op lycos.
Nadat ik eerst hed gecontroleerd of de verbinding wel OK was. (Op andere forums gekeken die bij lycos zijn geïnstalleerd).