Help! Inlog probleem

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Dennuz

Help! Inlog probleem

Bericht door Dennuz » 22 nov 2004, 12:42

Hallo,
Ik maak al ongeveer 2 jaar gebruik van phpbb, zonder enige problemen.
Gisteren middag heb ik de update van 2.0.8 naar 2.0.11 doorgevoerd.
Alles vlekkeloos en phpbb leek nog steeds normaal te werken.
Vanmorgen in Mn mailbox mails van leden die niet meer kunnen inloggen, zelf ook geprobeerd opnieuw in te loggen..
Hier krijg ik een fout:
Warning: Wrong parameter count for rtrim() in c:\dutchfightplatoonwebbestanden\forum\includes\functions.php on line 80

Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at c:\dutchfightplatoonwebbestanden\forum\includes\functions.php:80) in c:\dutchfightplatoonwebbestanden\forum\includes\page_header.php on line 475

Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at c:\dutchfightplatoonwebbestanden\forum\includes\functions.php:80) in c:\dutchfightplatoonwebbestanden\forum\includes\page_header.php on line 477

Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at c:\dutchfightplatoonwebbestanden\forum\includes\functions.php:80) in c:\dutchfightplatoonwebbestanden\forum\includes\page_header.php on line 478
Verder zegt het forum dat ik een verkeerd wachtwoord op geef, en vernieuwt met een nieuw loginscreen.
Deze cirkel herhaald zich dus..
Ik heb voor de zekerheid de standaard template terug gezet, de hele config vanuit phpMyadmin nagekeken, en alle forum bestanden vervangen door nieuwe.
Het forum draait op een eigen subdomein: http://www.forum.dutchfightplatoon.nl, en zit dus ook direct in die root map.
Ik gebruik momenteel geen modificaties, de bestanden waarin de errors zouden zitten zien er foutloos uit.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan repareren? Ik ben radeloos.. :(

Dennuz

Bericht door Dennuz » 22 nov 2004, 17:36

Ik heb inmiddels de oude versie maar weer terug gezet, omdat het forum niet langer offline kon blijven..

Heb het forum nog een keer opnieuw geinstalleerd in een andere database, dus compleet opnieuw.. Ook hier kreeg ik dezelfde fouten.. Blijf het vaag vinden, en blijf voorlopig maar met de oudere versie werken.

Luuk

Bericht door Luuk » 22 nov 2004, 17:46

Er staat denk ik een enter of spatie achter het ?> teken in page_header.php
Afbeelding

mosymuis
Contacteer:

Re: Help! Inlog probleem

Bericht door mosymuis » 22 nov 2004, 21:12

Onzin.
Dennuz schreef:Warning: Wrong parameter count for rtrim() in c:\dutchfightplatoonwebbestanden\forum\includes\functions.php on line 80
Wat staat er op deze regel, en de regels ervoor en erachter?

T.c.s

De zelde fout

Bericht door T.c.s » 19 dec 2004, 20:50

Ik heb ongeveer de zelfde fout maar die van mij is net even iets anders dan hier boven beschreven.
Ik krijg nammelijk het volgende

Warning: Wrong parameter count for rtrim() in /home/sites/site337/web/Forum/includes/functions.php on line 80

Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /home/sites/site337/web/Forum/includes/functions.php:80) in /home/sites/site337/web/Forum/includes/page_header.php on line 475

Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /home/sites/site337/web/Forum/includes/functions.php:80) in /home/sites/site337/web/Forum/includes/page_header.php on line 477

Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /home/sites/site337/web/Forum/includes/functions.php:80) in /home/sites/site337/web/Forum/includes/page_header.php on line 478

Dit heeft dus niets met de toewijzing van de c: schijf te maken.

Mischien hebben jullie hier een andwoord op ik heb het nader omschreven in mijn vraag in de forum.

Keep up going te good work :thumb:

Gesloten