nog steeds geen antword
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
net-marker
nog steeds geen antword
Ik heb het al een paar keer gevraacht, maar nog geen antword kunnen krijgen. Mischien is het een stomme vraag of zo, maar hoe kan je nou iformatie aan je portal toe voegen??? ik heb nu ook weer een Announcement geinstalleerd maar hier kom ik ook niet veel verder mee.?? be ik iets vergeten te installeren of zo??
Hier zat ook een .HL bestand bij, maar in de handleiding stond niet wat je daar mee moest doen.
ik hoop dat iemand mij kanhelpen. een portal is wel mooi maar je moet er natuulijk ook wat mee kunnen doen
Hier zat ook een .HL bestand bij, maar in de handleiding stond niet wat je daar mee moest doen.
ik hoop dat iemand mij kanhelpen. een portal is wel mooi maar je moet er natuulijk ook wat mee kunnen doen
- Menace2Society
Re: nog steeds geen antword
portal_body.tpl en leef je uit of wees anders wat specifieker.net-marker schreef:Ik heb het al een paar keer gevraacht, maar nog geen antword kunnen krijgen. Mischien is het een stomme vraag of zo, maar hoe kan je nou iformatie aan je portal toe voegen??? ik heb nu ook weer een Announcement geinstalleerd maar hier kom ik ook niet veel verder mee.?? be ik iets vergeten te installeren of zo??
-
thomashorst
-
net-marker
-
net-marker