Board laad niet meer.

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
jh0nny
Contacteer:

Board laad niet meer.

Bericht door jh0nny » 29 nov 2004, 15:44

Ik zal het hier even zo goed mogelijk proberen uit te leggen.

Mijn forum werkt dus niet meer, sinds deze middag.
Kan nog wel in phpMyAdmin maar de standaard database kan ik niet laden, wel selecteren uit de lijst overigens van databases.
Het forum blijft gewoon op een witte pagina en er blijft staan bezig met openen, maar er gebeurt dus niets.
Ook ftp toegang is nog in orde en alles staat er nog gewoon (hehe :D), ik heb geen mods geinstalleerd in de tussentijd en andere forums op dezelfde server werken ook nog gewoon.
Zelfs zo bizar dat mijn 2e forum op dezelfde database het wel doet, daar zie ik ook leden online staan (gedeelde user tabel) die wel de pagina bezoeken op dit moment maar die zien dus alleen de witte pagina.
Ze staan dus wel in de online lijst, in admin paneel van forum 2 zie ik de begin pagina ook niet met gebruikers online en eventueel hun ip's, gewoon een lege pagina.

Iemand enig idee, draai op de .10 versie en heb die ene aangerade phpbb.com security zooi geinstalleerd die ook in .11 zat. (die eerste post hier). :bier:
Barki.nl

jh0nny
Contacteer:

Bericht door jh0nny » 29 nov 2004, 18:14

Niemand een idee wat dit kan zijn?
Als ik me index.php hernoem leest ie ineens wel de index.html die in de map staat, ik snap er geen hol meer van. :lol:
Barki.nl

Stef

Bericht door Stef » 29 nov 2004, 19:48

Dus het is wel gebeurd na de update naar .11?
Gooi anders eens een schone index.php erop.

RobinTown
Contacteer:

Bericht door RobinTown » 29 nov 2004, 20:59

bij barki krijg ik nu
phpBB : Critical Error

Could not connect to the database

jh0nny
Contacteer:

Bericht door jh0nny » 29 nov 2004, 21:06

Klopt, ik weet helaas verder ook niets meer als dit dus dat is even afwachten voor me. :bier:
Gelukkig wel een back-up van de files/database van gisteren voor het geval dat, die index.php heb ik teruggezet zonder resultaat overigens en ik heb alleen de howdark.com fix doorgevoerd en moet de overige nog even toepassen want heb toch zo'n idee dat dit niet zomaar komt. :thumb:

Iig bedankt voor de suggesties en jullie horen het nog wel ;).
Barki.nl

Red-devil

Bericht door Red-devil » 29 nov 2004, 21:27

misschien zitten er hackers op, dat had mijn vader ook met zijn MSI-forum in taiwan, een telefoonbedrijf probeerde het te hacken. Dat kan misschien ook zijn bij jouw probleempje.

Ben maaar wat aan het gokken hoor :oops: , ik denk dat dat het niet is maar het kan

Gesloten