een gast kan niet registreren, maar ik wel

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Liberty1
Contacteer:

een gast kan niet registreren, maar ik wel

Bericht door Liberty1 » 17 nov 2004, 21:11

Als mensen bij mij willen registreren krijgen ze naar de voorwaarden het bericht dat deze gebruiker al in gebruik is terwijl men nog niets heeft ingevuld, terwijl mensen die al gebruik maken gewoon kunnen inloggen en berichten kunnen plaatsen.

Als ik zelf opnieuw wil registreren dat geen probleem.

Door nu anoniem te surfen (bijv. http://www.anonymsurfen.com/) krijg ik een ander IP adres dan mijn internetaansluiting met een vast IP adres.
Dus op het moment dat ik een ander IP adres heb dan die van mij onstaat dit probleem.

Iemand enig idee waar ik moet zoeken? Forum heeft eerst zonder problemen gewerkt voordat ik het forum heb uitgebreid met een aantal MODS.

Trouwens nu krijg ik dit probleem ook te zien met mijn eigen vast IP adres

Alvast bedankt.

http://www.ukraina.nl/forum

nick_zw

Bericht door nick_zw » 17 nov 2004, 21:15

na welke mod kreeg je het probleem?

Liberty1
Contacteer:

Bericht door Liberty1 » 17 nov 2004, 21:21

Durf ik niet te zeggen maar probeer dat wel nu uit zoeken , ik heb wel problemen gehad met MOD gender, en deze is ook niet gelukt.

Ik word al een aantal dagen op de hoogte gebracht van bezoekers dat ze niet konden registreren, maar dat kon ik dus wel, dus ik dacht dat ze niet wisten hoe je moest registreren, dus toen ik dat deed was het steeds geen probleem
Laatst gewijzigd door Liberty1 op 17 nov 2004, 22:10, 1 keer totaal gewijzigd.

nick_zw

Bericht door nick_zw » 17 nov 2004, 21:25

Probeer anders eens een backup terug te zetten van de bestanden die je hebt gewijzigd voor de mod (of als je dat niet hebt, het installatie bestandje achterstevoren uitvoeren)

Gesloten