Hulp bij abonneren gevraagd
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Hulp bij abonneren gevraagd
Ik heb een "hack" (?) gevonden waarmee je jezelf kunt abonneren op een bepaald forum. Telkens als er een nieuw bericht geplaatst wordt in een forum krijg je daar een e-mail bericht van.
Ik heb het bestandje gedownload, maar ik weet niet hoed ik het kan installeren.
Op het forum kon ik hier geen antwoord op vinden?
Kan iemand mij helpen?
Ik heb de versie 2.0.8
Ik heb het bestandje gedownload, maar ik weet niet hoed ik het kan installeren.
Op het forum kon ik hier geen antwoord op vinden?
Kan iemand mij helpen?
Ik heb de versie 2.0.8

Btw, ik raad je aan om je phpBB up te daten naar 2.0.10, vooral om veiligheids redenen...
Eerlijk gezegd durf ik dat niet goed, omdat ik er zo slecht mee overweg kan. Met updaten bedoel ikProphecy schreef:http://www.phpbb.nl/kb.php?mode=article&k=24
Btw, ik raad je aan om je phpBB up te daten naar 2.0.10, vooral om veiligheids redenen...

Dat heb ik ook nooit eerder gedaan dus ik ben nu de beschrijving waar je me de link van gaf aan het uitprinten.
Het is me destijds wel gelukt om het forum te installeren en zo. Ik ben er zelfs in geslaagd om de kleuren van de template aan te passen en dat vond ik al heel wat.
Het forum loopt wel heel lekker maar mensen missen vaak berichten als er een nieuw topic wordt geopend en dat is zo jammer.
Het is me destijds wel gelukt om het forum te installeren en zo. Ik ben er zelfs in geslaagd om de kleuren van de template aan te passen en dat vond ik al heel wat.

Het forum loopt wel heel lekker maar mensen missen vaak berichten als er een nieuw topic wordt geopend en dat is zo jammer.