Opper Moderator

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Ortwin

Opper Moderator

Bericht door Ortwin » 04 nov 2004, 19:26

Ik heb een forum met een open gedeelte voor alle geregistreerde gebruikers en bezoekers.

Ook heb ik een gedeelte dat alleen toegankelijk is en te zien voor mensen die lid zijn van een groep. Deze groep is moderator van de categorieen.

De permissies die ze enkel hebben zijn :

Bekijk All
Lees Mod
Verstuur mod
Antwoord mod
Bewerk admin
Verwijder admin
Sticky admin
Aankondigen admin
Stemmen mod
Poll aanmaken mod

Nu wil ik het volgende. Ik wil één persoon ook de rechten geven om hetzelde te kunnen doen in de catagorieen als de administrator. Maar hij mag niet aan andere categorieen zitten en boardinstellingen veranderen.

Een soort van opper moderator noem ik het maar. Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen? Ik heb al naar Junoir Adminitrator gekeken maar volgens mij geven die alleen maar recht tot instellingen van de Admin Panel.

Graag een oplossing indien mogelijk....

Coen

Bericht door Coen » 04 nov 2004, 19:34

Volgens mij heet deze mod Super Moderator die hier te vinden is :arrow: http://www.phpbbhacks.com/viewhack.php?id=436

Ortwin

Bericht door Ortwin » 04 nov 2004, 19:35

Dank je ik ga eens kijken wat die mod zoal kan doen !

Ortwin

Probleempje

Bericht door Ortwin » 04 nov 2004, 19:48

Ik ben aan het proberen deze mod in te voegen in mijn board maar bij het aanpassen van de bestanden kom ik tot een fout.
#
#-----[ OPEN ]------------------------------------------
#
/phpBB2/includes/page_tail.php

#
#-----[ FIND ]------------------------------------------
#
$admin_link = ( $userdata['user_level'] == ADMIN ) ? '<a href="' . append_sid("admin/index.$phpEx") . '">' . $lang['Admin_panel'] . '</a><br /><br />' : '';

#
#-----[ REPLACE WITH ]------------------------------------------
#
if ( $userdata['user_level'] == ADMIN )
{
$admin_link = '<a href="' . append_sid("admin/index.$phpEx") . '">' . $lang['Admin_panel'] . '</a><br /><a href="' . append_sid("super_mod/index.$phpEx") . '">' . $lang['Super_Mod_panel'] . '</a><br /><br />';
}
else if ( $userdata['user_level'] == LESS_ADMIN )
{
$admin_link = '<a href="' . append_sid("super_mod/index.$phpEx") . '">' . $lang['Super_Mod_panel'] . '</a><br /><br />';
}
Ik heb ook de Admin Junoir Mod in mijn forum zitten en daar heb ik hetgeen wat ik moet verangen als eens moeten verangen met :
include_once($phpbb_root_path . 'includes/functions_jr_admin.' . $phpEx);
$admin_link = jr_admin_make_admin_link();
$template->set_filenames(array(
'overall_footer' => ( empty($gen_simple_header) ) ? 'overall_footer.tpl' : 'simple_footer.tpl')
);
Hoe ga ik dit oplossen ?

Coen

Bericht door Coen » 04 nov 2004, 19:51

Ik weet niet of deze 2 mods wel goed met elkaar kúnnen werken. Ik heb zelf geen ervaring met beide mods, dus hier kan ik je verder niet mee helpen... :oops:

Ortwin

Bericht door Ortwin » 04 nov 2004, 19:53

Dat is jammer de code is volgens mij voor het weergeven van de link in de admin .. maar dat weet ik niet zeker heb wel het vermoeden

Luuk

Bericht door Luuk » 04 nov 2004, 20:08

Zoek het stuk van

Code: Selecteer alles

function jr_admin_make_admin_link()
eens in includes/functions_jr_admin.php en verander dat in dit:

Code: Selecteer alles

function jr_admin_make_admin_link()
{
	global $lang, $userdata, $phpEx;

$jr_admin_userdata = jr_admin_get_user_info($userdata['user_id']);

if (!empty($jr_admin_userdata['user_jr_admin']))
	{
		return '<a href="admin/index.' . $phpEx . '?sid=' . $userdata['session_id'] . '">' . $lang['Admin_panel'] . '</a><br /><br />';
	}
	elseif ($userdata['user_level'] == ADMIN)
	{
		return '<a href="admin/index.' . $phpEx . '?sid=' . $userdata['session_id'] . '">' . $lang['Admin_panel'] . '</a><br /><br /><a href="super_mod/index.' . $phpEx . '?sid=' . $userdata['session_id'] . '">' . $lang['Super_Mod_panel'] . '</a><br /><br />';
	}
	else if ( $userdata['user_level'] == LESS_ADMIN  )
	{
	    return '<a href="super_mod/index.' . $phpEx . '?sid=' . $userdata['session_id'] . '">' . $lang['Super_Mod_panel'] . '</a><br /><br />';
	}
	else
	{
		return '';
	}
}
Afbeelding

Gesloten