portal starten

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
J.P.
Contacteer:

portal starten

Bericht door J.P. » 01 nov 2004, 23:53

Ik heb een vraag over de plus versie.
Als mijn site geopend wordt dan opend de portal.
Bij veel dingen wordt je na het plaatsen van iets terug gegaan naar forum index.
Ik wil dat die dan naar portal gaat.
In het admin paneel heb je b.v. bij beheer forum index.
Als je darop klikt gaat die naar het forum maar ik wil dat die dan naar het portal gaat.
Is er iets aan te passen zodat als ergens op de site hij terug wil gaan naar de index dat die dan de portal start.

Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.

edit
Ik heb nu in ieder geval gevonden dat met

Code: Selecteer alles

<a href="{U_INDEX}">
de index wordt aangesproken.
Ik weet niet of het kan maar kan ik de inhoud van <a href="{U_PORTAL}"> ook in <a href="{U_INDEX}"> zetten. Ik weet nog niet zo goed hoe php in elkaar zit maat staat die U_INDEX en U_PORTAL ergens beschreven?

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 02 nov 2004, 11:32

Bedoel je dit?
admin/index.php schreef: "U_FORUM_INDEX" => append_sid("../index.$phpEx"),

J.P.
Contacteer:

Bericht door J.P. » 02 nov 2004, 12:09

Helaas als ik index verander in portal veranderd er niks.
De bedoeling is dat als ze op <a href="{U_INDEX}">(forum index) klikken dat ze dan naar de portal gaan. En dat als na het invoeren van iets de index automatisch geopend werd, nu de portal geopend word.

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 02 nov 2004, 13:09

J.P. schreef:De bedoeling is dat als ze op <a href="{U_INDEX}">(forum index) klikken dat ze dan naar de portal gaan.
Over welke link heb je het nu? Op welke pagina? En er staat toch al een portal link in het menu? Als je de index link dan ook nog gaat aanpassen kunnen mensen daar niet eens meer komen.

J.P. schreef:En dat als na het invoeren van iets de index automatisch geopend werd, nu de portal geopend word.
Specifiek zijn aub, welke link? Je zal ze allemaal handmatig moeten aanpassen.

J.P.
Contacteer:

Bericht door J.P. » 02 nov 2004, 14:08

Ik weet niet goed hoe ik het anders moet uitleggen. Dan moet ik het maar per pagia veranderen. Kan je mij wel vertellen hoe ik het volgende kan veranderen. Ik wil in het administratiepaneel de link forum index veranderen in portal index. Ook zou ik graag willen dat als de hompage wordt op geroepen via phpBB2/index.php dat het portal geopend wordt. Ik hoop dat je wel begrijpt wat ik hier mee bedoel.

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 02 nov 2004, 17:11

J.P. schreef:Ik wil in het administratiepaneel de link forum index veranderen in portal index.
Probeer datgene uit mijn eerste post in dit topic^^

J.P. schreef:Ook zou ik graag willen dat als de hompage wordt op geroepen via phpBB2/index.php dat het portal geopend wordt.
Als mensen /index.php typen kan je ze niet meer naar portal.php sturen, tenzij je index.php helemaal onklaar wil maken.

Gesloten